וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: זאק רוזן מועמד, בית יוסף קרוב לסיכום

27.5.2012 / 20:14

צפו בביצועיו של הרכז היהודי-אמריקאי מאוניברסיטת פנסליבניה, לו ממוצע של 18.5 נק'. רכז באר יעקב אמור לסכם ל-3 עונות

אחת הקבוצות המאוכזבות ביותר מהשלבים האחרונים בליגת העל הייתה הפועל גלבוע/גליל עליון, שסיימה את העונה במקום השני בטבלה, אך הודחה ברבע גמר הפלייאוף על ידי סגנית האלופה מכבי אשדוד. מאז ההדחה עסוקים במועדון בתחילת ההכנות לקראת העונה הבאה, כשהעמדה הראשונה אותה רוצים לאייש ליאור ליובין וההנהלה היא עמדת הרכז, בה נפלו העונה. כפי שכבר פרסמנו, הקבוצה מנהלת מגעים עם יועד בית יוסף, שחווה עונה נהדרת במכבי באר יעקב, וקרובה לסיכום על חוזה ל-3 שנים עם השחקן.

בנוסף מתנהלים מגעים מתקדמים עם הרכז היהודי-אמריקאי זאק רוזן. רוזן (23, 1.85) הוא בוגר אוניברסיטת פנסילבניה היוקרתית, ממנה הגיעו לארץ אוגונה אוניקווה, ג'רי סיימון ומייקל ג'ורדן ששיחק באשקלון, ובין הבוגרים שלה נמצאים גם איבי ג'אבר ומאט מאלוני. לפני שלוש שנים הגיע רוזן עם נבחרת ארצות הברית למכביה והיה בין השחקנים הטובים בטורניר. רוזן הוא השחקן המוביל של פנסילבניה בשלוש העונות האחרונות כשבעונתו האחרונה רשם 18.5 נקודות, 5.2 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. השחקן ינסה הקיץ עוד לממש את חלום ה-NBA שלו, אך במידה ולא יצליח, גוברים הסיכויים כי יצטרף לגלבוע/גליל.

מי שבוודאות לא ימשיכו בקבוצה הוא הגארד אופיר פרחי, שגלבוע/גליל הודיעה שלא תממש את האופציה עליו, והפורוורד יאן מרטין שאיכזב. גם מעמדו של נמרוד טישמן אינו ידוע בשלב זה. בקבוצה ממשיכים לנסות להמשיך את ההתקשרות עם הסנטר ג'וזף ג'ונס, אחרי עזיבתו של עידו קוז'יקרו למכבי חיפה, אך בשלב זה הצדדים לא הגיעו עדיין לכדי סיכום.

כדורסל בוואלה! ספורט

צפו בחלק מביצועיו של זאק רוזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully