וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל רוצה את ג'וזף ג'ונס לעונה נוספת

7.5.2012 / 12:50

הקבוצה מהצפון מעוניינת להאריך את חוזהו של הסנטר, שרשם עונה מצוינת עם ליובין. עוד על הכוונת: יועד בית יוסף מבאר יעקב

הפועל גלבוע/גליל עליון תעלה הערב (שני, 18:55) למשחק מספר 2 ברבע גמר הפלייאוף מול מכבי אשדוד כשהיא בפיגור 1:0, ולמרות שבקבוצה מתעקשים שהם מתעסקים רק בנעשה על הפרקט, בצוות המקצועי כבר חושבים על העונה הבאה.

בתקופה האחרונה יצרו אנשי המועדון קשר עם סוכניו של הסנטר ג'וזף ג'ונס והציעו לו להמשיך עונה נוספת, כשאחרי הסדרה מול אשדוד צפויים המגעים לעלות שלב. על פי המסתמן, ג'ונס ימשיך עונה נוספת בגן נר אחרי שרשם עונה טובה מאוד עם 13.6 נקודות ו-5.2 ריבאונדים.

כמו כן הצוות המקצועי מעוניין מאוד לצרף למצבת הצעירים את יועד בית יוסף (25, 1.82), שחקנה של מכבי באר יעקב, בו הייתה מעוניינת במהלך העונה גם ברק נתניה. בית יוסף מוביל בימים הללו את באר יעקב לסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית, אך ברור לכולם שבעקבות הפריצה הגדולה שעשה העונה ישחק בעונה הבאה בליגת העל, כשמספר קבוצות כבר הביעו בו עניין. העונה רשם בית יוסף 19.9 נקודות, 5.5 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים בלאומית כשבפלייאוף השתדרג ל-29.8 נקודות ו-4.2 אסיסטים בממוצע.

בקבוצה רואים את המשחק הערב מול מכבי אשדוד כמשחק מפתח לקראת העונה הבאה, שכן בגלבוע מעוניינים לחזור להשתתף בעונה הבאה במסגרת היורוקאפ, ואם לא יצליחו לפחות לזכות במקום השלישי בפיינל פור, לא יוכלו לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully