וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה? טיאגו סילבה מתעקש: "נשאר במילאן"

ברצלונה התעניינה בבלם, הברזילאי לא רוצה ללכת. איבנוביץ': "ריאל מדריד רוצה אותי". מוריניו עקב גם אחרי לוקאס מורה?

בלם מילאן טיאגו סילבה אישר שהוא נשאר בסן סירו. סילבה בן ה-27 קושר בשבועות האחרונים ללא מעט קבוצות, בעיקר לברצלונה, שזקוקה לבלם והתעניינה בברזילאי המצוין, אך גם מנצ'סטר סיטי ופאריס סן ז'רמן הוזכרו כמחזרות אחריו.

למרות זאת, סילבה טען שהוא לא מעוניין לנסות את מזלו בליגה אחרת. "נאמר לי ממילאן שאני הבסיס של הקבוצה ושאין סיכוי שיעבירו אותי", אמר סילבה, "האם מפתה אותי לעבור לפרמיירליג? בהחלט לא. טוב לי במילאן, ואני רוצה להישאר. דיברתי עם היו"ר גליאני לפני שנסעתי לנבחרת, והוא אמר לי: 'אתה יכול להיות רגוע, אין מצב שאתה עוזב'".

למרות זאת, סילבה הצטרף לקריאה של זלאטן איברהימוביץ', לחזק את השורות בקבוצה. "זלאטן ואני רוצים אותו דבר", הוא אומר, "מילאן כבר עכשיו קבוצה חזקה, אבל העונה האחרונה הוכיחה שכדי להתקדם, אנחנו זקוקים לעוד שחקנים איכותיים".

* ברניסלב איבנוביץ', בלמה הסרבי של צ'לסי, טוען: "אני יודע שריאל מדריד רוצה אותי, אבל עכשיו זה לא הזמן לדבר על זה. אני מתרכז בנבחרת, ושמח בצ'לסי, רק לפני כמה ימים זכיתי איתה בליגת האלופות".

* ז'וזה מוריניו צפה אתמול במשחק של נבחרת ברזיל מול דנמרק, בספרד טוענים שמאמן ריאל מדריד עקב אחרי לוקאס מורה מסאו פאולו. בימים האחרונים דווח באנגליה שצ'לסי רצתה לשלם עבורו סכומים גבוהים, אך סאו פאולו דחתה כל הצעה. סוכנו הבהיר: "הייתי בבית של רומן אברמוביץ' עם פיני זהבי. אם הייתי אומר להם לשלם 40 מיליון יורו, הם היו מוכנים. אבל לא הייתה הצעה, כי הם יודעים שלוקאס רוצה להישאר בברזיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully