וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: לפני הכל, וילאנובה רוצה את טיאגו סילבה

מאמן ברצלונה הטרי הודיע להנהלה: הבעיות העיקריות הן בהגנה, הרכש הראשון חייב להיות בלם מילאן. המחיר המוערך: 40 מ' יורו

העונה של ברצלונה עוד לא נגמרה, פפ גווארדיולה עדיין על הקווים, לקבוצה עוד מצפה גמר גביע המלך מול אתלטיק בילבאו, אבל הבלאוגרנה כבר חושבים על העונה הבאה. ברצלונה רוצה לפתוח בצורה חלקה את עידן טיטו וילאנובה, והמאמן כבר הציב למנהל הספורטיבי שם ראשון לרכש: טיאגו סילבה.

בספרד מדווחים כי וילאנובה רוצה לעבור צעד אחר צעד בריענון הקבוצה, והבעיה הראשונה שהוא זיהה היא בהגנה, שסבלה העונה מתשישות, פציעות והיעדרויות. סילבה, על פי וילאנובה, מתאים למודל של ברצלונה מבחינת כישרון ואופי, וכמובן שהוא נכס לעתיד.

סילבה כבר יודע על ההתעניינות של ברצלונה בו, ואחרי שלוש עונות במילאן, הוא מאמין שהקבוצה תשחרר אותו בלי בעיות מיוחדות. ההערכות הן שמילאן תדרוש 40 מיליון יורו, אבל ברצלונה תנסה להתפשר על 25 מיליון יורו.

למרות הרכש הגדול שצפוי בקבוצה, הצעירים של המועדון מאמינים שהמגמה תימשך וברצלונה תיבנה עדיין על שחקני הבית. כזכור, פפ גווארדיולה שיחרר שחקנים כמו רונאלדיניו, דקו ואטו, ונתן צ'אנס לשחקנים כמו פדרו, קואנקה ואלקנטרה. עכשיו ג'ונתן דוס סנטוס, עוד שחקן צעיר שאמור להיות כוכב עולה, בטוח שגם וילאנובה ייתן לו הזדמנויות, כמו גם לכוכבים מבטיחים נוספים כמו מארק בארטרה, מרטין מונטויה ומארק מונייסה. "טיטו תמיד היה לצמד פפ, הוא חושב כמוהו, ותמיד מעוניין לקדם צעירים", אמר דוס סנטוס, "הוא תמיד בשחקני הבית ועודד אותם לשחק, אני בטוח שהוא יביא אותנו למקום טוב בעונה הבאה. אף אחד לא חשב שטיטו יהיה זה שיחליף את גווארדיולה, אבל אותי זה משמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully