וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "היגואין ימשיך בשנה הבאה"

המיוחד הפציץ בראיון ושלח חץ נוסף לברצלונה: "לא נורמלי למכור אשליה של משהו מושלם, הזמן מגלה את כל המגרעות"

ז'וזה מוריניו אומנם מקפיד שלא להגיע לרוב מסיבות העיתונאים של ריאל מדריד בחצי השני של העונה ושולח את עוזרו איטור קראנקה במקומו. אבל כעת, אחרי האליפות שהובטחה, הוא החליט סופסוף לדבר וירה לכל הכיוונים.

"גונסאלו היגואין ימשיך בשנה הבאה, אני לא מוכן לוותר עליו. גם אם תגיע הצעה של 40, 50, 60 מיליון, לא נמכור אותו. שני החלוצים שלי לעונה הבאה הם היגואין ובנזמה", הבהיר המיוחד.

כמובן שמוריניו לא פסח על ברצלונה ועל העובדה שהוא נישל אותה מהגביע בעונה שעברה ומהאליפות העונה: "חשוב שזכינו באליפות, כדי לשבור את הרצף של ברצלונה. בתור המועדון החשוב בהיסטוריה, זה היה קריטי לריאל מדריד, לא להרשות לדומיננטיות של ברסה להמשיך. ברצלונה נחשבת בעיני רבים לקבוצה הכי מוכשרת של התקופה האחרונה וגם היא לא הצליחה לזכות פעמיים ברציפות בצ'מפיונס, ככה שקשה לדבר על שושלות".

"אני מכיר את גווארדיולה מאז שהוא היה שחקן ואני עוזר מאמן בברצלונה", הוסיף מוריניו, "אני זוכר אותו בצורה חיובית, אבל אנשים משתנים, החיים משתנים. אנחנו המאמנים עושים טעויות. מה שלא נורמלי זה למכור אשליה של משהו מושלם, כי בסופו של דבר אף אחד לא כזה. אני אף פעם לא מכרתי אשליה כזו, לא החבאתי את המגרעות שלי. יש כאלה שעושים את זה, אבל בסוף הזמן מראה את כל הצדדים הרעים. אף אחד לא מושלם".

לגבי העתיד מוריניו אמר: "אני רוצה לזכות בעוד אליפויות עם ריאל. בהמשך, אעבוד רק באנגליה, איטליה וספרד. יש לי עוד שנתיים לחוזה כאן והמשפחה שלי ואני מאוד שמחים כאן".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully