וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן: "יום אחד אתה גיבור, יום אחד פרחח"

אריאן רובן קיבל אהבה גדולה מאוהדי נבחרת הולנד: "השבוע הקשה בחיי". ניצחון בכורה להודג'סון באנגליה: "פתיחה מצוינת"

נבחרת הולנד נחשבת לאחת הפייבוריטיות לזכייה ביורו 2012, אבל סגנית אלופת העולם ספגה אתמול (שבת) הפסד מפתיע, כשנוצחה 2:1 על ידי בולגריה במשחק הכנה. הולנד השלימה יום מאכזב לנבחרות בית המוות, אחרי שגם דנמרק וגרמניה נחלו הפסדים.

נקודת האור במשחק הייתה קבלת הפנים החמה לאריאן רובן, שזכה להרבה אהבה מהקהל ההולנדי אחרי שריקות הבוז שקיבל מאוהדי באיירן מינכן בעקבות הכישלון שלו בגמר ליגת האלופות. "אני רוצה להודות לאוהדי הנבחרת על קבלת הפנים", אמר רובן בסיום, "זה פשוט נהדר לקבל כזאת תמיכה. מעולם לא עברתי שבוע כזה. זה היה קשה, אבל אלו הם חייו של ספורטאי מקצועני. לפעמים כולם אומרים שאתה פרחח, לפעמים אומרים שאתה גיבור. בשבוע שעבר אני הייתי פרחח".

בהולנד הגנו על רובן, כשהמאמן ברט ואן מרוויק אמר ש"היחס של אוהדי באיירן אליו היה סקנדל", והבהיר ש"רובן ימשיך לבעוט פנדלים עבור הולנד בעתיד, גם באליפות אירופה". רובן היה אסיר תודה. "אני מבטיח שאתן הכל עבור הנבחרת, ואהיה מוכן לטורניר", אמר הקשר.

אגב, המאמן ואן מרוויק יודע מי אשם בהפסד לבולגריה. "30 הדקות האחרונות במשחק ממש הרגיזו אותי", אמר המאמן, "מסירה כמו של הייטינחה היא בלתי נסבלת. אתה פשוט לא עושה דברים כאלה. עכשיו הפסדנו, וזה לא טוב".

אנגליה: אופטימיות ודאגה

רוי הודג'סון ראה את נבחרת אנגליה משיגה ניצחון ראשון במשחק הראשון שלו בתפקיד, אחרי ששחקניו גברו 0:1 על נורבגיה במשחק חוץ לא קל. "זו הייתה התחלה מצוינת מבחינתנו, כי זה לא משחק לא קל", אמר הודג'סון, "אפשר היה לראות שלקראת הסיום כמה שחקנים שלנו כבר התחילו להרגיש את השרירים שלהם, וזה כי עבדנו קשה מאוד באימונים. כולם ניסו להרשים אותי, והשקענו הרבה באימונים".

אשלי יאנג כבש את שער הניצחון אחרי 9 דקות במבצע יפה. בלי ווין רוני, אנגליה צריכה סקוררים ומוציאים לפועל בחלק ההתקפי. "אני חושב שהוא ואנדי קארול הוכיחו שהם יכולים לעשות את העבודה", אמר הודג'סון, "שניהם היו טובים מאוד. לפעמים אנחנו צריכים לצאת קדימה מהר יותר ולהשתמש בשחקנים האלה. נקווה שעד האליפות נוכל לעבוד על כל הדברים האלה".

מנגד, הודג'סון מודאג ממצבו של גארת' בארי, שהוחלף אחרי 30 דקות בלבד (אחרי שנכנס במחצית במקום סטיבן ג'רארד) בגלל כאבים במפשעה, וקשר מנצ'סטר סיטי עלול להחמיץ את היורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully