וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפרק פורטסמות: "בן חיים לא עשה שום צעד לקראתנו"

פומפי מנסה להגיע לסיכום על התרת חוזהו של הבלם, ללא הצלחה. בירץ': "זה משחק של המתנה עבורו, אין עליו הצעות"

פורטסמות ממשיכה במאמציה להיפטר מחוזהו של הבלם טל בן חיים. לישראלי חוזה לעונה נוספת בשכר של כשני מיליון ליש"ט לשנה ומפרק המועדון, טרבור בירץ', מנסה למצוא פתרון לסוגיה. פומפי תשחק בעונה הבאה בליגה השלישית ובירץ' מעוניין להעמיד תקציב שחקנים בשכר שנתי של חמישה מיליון ליש"ט ולפיכך, חוזה העתק של בן חיים מהווה כאב ראש למועדון וגם מרתיע משקיעים פוטנציאליים. המפרק שוחח בטלפון עם הבלם ביום רביעי, אך בינתיים פתרון לא נראה באופק.

"טל ואני מדברים על מה הולך לקרות, האם הוא רוצה לעזוב לקבוצה אחרת או להגיע להסכם פשרה. כרגע, טל מחכה ובשבילו, זה משחק של המתנה. הוא לא עשה שום צעד ולצערנו, לא קיבלנו שום הצעה עבורו. אין לנו יד טובה בסיטואציה מולו", אמר בירץ'.

המפרק גילה כי בן חיים מנהל בעצמו את המגעים: "טל הוא אדון לעצמו במשא ומתן ולא דיברתי עם פיני זהבי. כרגע אין שום דבר שאני יכול לעשות ושום דבר שאני יכול לתת לו. בשלב מסוים, שחקנים צריכים להבין שהם יהיו חייבים להתפשר או להישאר בלי כלום אם המועדון יתפרק".

בן חיים וסוכנו זהבי כבר הודיעו בפומבי כי השחקן לא ישחק בעונה הבאה בליגה השלישית. זהבי טען כי מספר קבוצות מתעניינות בבלם, כולל קבוצות מחוץ לאנגליה. בירץ' מצידו טוען: "לא קיבלתי שום הצעה או התעניינות לגביו. אני לא יודע אם הצעות מגיעות היישר לסוכן. זה המצב כרגע".

כך הפך טל בן חיים לשחקן השנוא בפורטסמות

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully