וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: גוטמן פותח עם דמארי ושכטר

המאמן החליט להשאיר את חמד על הספסל במשחק הידידות מול צ'כיה (21:15, ONE). הרוש בשער, הופעת בכורה לשיימן

אחרי ההפסד לאוקראינה לפני שלושה חודשים, במשחק שהיווה את הבכורה כמאמן הנבחרת עבור אלי גוטמן, תתייצב הערב (שבת, 21:15, ערוץ ONE) נבחרת ישראל בכדורגל למשחק הכנה נוסף, הפעם מול צ'כיה, לקראת מוקדמות מונדיאל 2014 שייפתחו בספטמבר הקרוב.

הכחולים-לבנים, שיצאו בתחילת השבוע למחנה אימונים באוסטריה, יפגשו את הצ'כים החזקים, ב-UPC ארינה, שבהרטברג, חמישה ימים בלבד לפני שהם משחקים מול גרמניה המאיימת, לעוד משחק אימון. גוטמן, שכעת התחמש כבר בעוזר מאמן בדמות יוסי אבוקסיס, ישמח כמובן לניצחון ראשון כמאמן הנבחרת ובעיקר לשיפור ביכולת, אחרי התצוגה הנרפית משהו מול אוקראינה, אבל גם הוא יודע שהיריבה שמנגד תעלה נחושה ביותר למשחק, שכן בשמיני ביוני היא צפויה להתייצב לערב הפתיחה של יורו 2012 ולפגוש את רוסיה בבית א'. לצ'כים נותרו שני משחקי הכנה בלבד עד לטורניר, כך שהם צפויים להגיע דרוכים ביותר.

המשחק הזה יהיה השני בלבד לאורך השנים בין ישראל לצ'כיה, לאחר שבאפריל 2000, הצ'כים הביסו את הנבחרת שלנו 1:4 במשחק אימון, כשאייל ברקוביץ' כובש את שער הניחומים. הנבחרת של מיכל בילק תעלה למשחק ללא תומאס רוזיצקי הפצוע, שמנסה להחלים בזמן לקראת משחק הפתיחה של היורו וחזר לאימונים הבוקר. לעומתו, ירוסלב פלאסיל, שזכה למנוחה לאחר סיום העונה בליגה הצרפתית, חזר לאימונים מלאים וצפוי לשחק, כמו גם אלוף אירופה הטרי, פטר צ'ך.

מבחינת הרכב הנבחרת, העדיף גוטמן את אריאל הרוש בין הקורות על פני שוער האלופה דני עמוס. המגנים שיפתחו את יובל שפונגין ואריאל שיימן, בהופעת הבכורה שלו, כשהשניים יצוותו עם טל בן חיים ואיתן טיבי במרכז ההגנה. בקישור ישחקו ביברס נאתכו, יוסי בניון, מאור מליקסון וערן זהבי, ובחוד יהיו אלה איתי שכטר ועומר דמארי.

על הספסל של גוטמן יישבו דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, רמי גרשון, ליאור רפאלוב, גילי ורמוט, אביחי ידין, בן שהר ותומר חמד. לעומתן, אוהד לויטה, דן מורי, דודו ביטון, בירם כיאל ועדן בן בסט לא יתלבשו ויישבו ביציע.

הרכב נבחרת ישראל: אריאל הרוש, יובל שפונגין, איתן טיבי, טל בן חיים, שמואל שיימן, ביברס נאתכו, ערן זהבי, יוסי בניון, מאור מליקסון, איתי שכטר, עומר דמארי.

אלי גוטמן: ”חשוב לי להטמיע דרך ושיטת משחק”

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully