וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "חשוב לי להטמיע דרך ושיטת משחק"

המאמן ערך את האימון המסכם לקראת משחק האימון מול צ'כיה (ש', 21:15, ONE). חמד ודמארי יפתחו בחוד, בניון בקישור

אחרי ההפסד לאוקראינה לפני שלושה חודשים, במשחק שהיווה את הבכורה כמאמן הנבחרת עבור אלי גוטמן, תתייצב מחר (שבת, 21:15, ערוץ ONE) נבחרת ישראל בכדורגל למשחק הכנה נוסף, הפעם מול צ'כיה, לקראת מוקדמות מונדיאל 2014 שייפתחו בספטמבר הקרוב.

הכחולים-לבנים, שיצאו בתחילת השבוע למחנה אימונים באוסטריה, ייפגשו את הצ'כים החזקים, ב-UPC ארינה, שבהרטברג, חמישה ימים בלבד לפני שהם משחקים מול גרמניה המאיימת, לעוד משחק אימון.

גוטמן, שכעת התחמש כבר בעוזר מאמן בדמות יוסי אבוקסיס, ישמח כמובן לניצחון ראשון כמאמן הנבחרת ובעיקר לשיפור ביכולת, אחרי התצוגה הנרפית משהו מול אוקראינה, אבל גם הוא יודע שהיריבה שמנגד תעלה נחושה ביותר למשחק, שכן בשמיני ביוני היא צפויה להתייצב לערב הפתיחה של יורו 2012 ולפגוש את רוסיה בבית א'. לצ'כים נותרו שני משחקי הכנה בלבד עד לטורניר, כך שהם צפויים להגיע דרוכים ביותר.

באימון הבוקר, תירגל המאמן אלי גוטמן עמידה נגד מצבים נייחים בהגנה. לאחר מכן, הוא ביקש מהשחקנים לשמור על עמידה טקטית של שני קווים של ארבעה שחקנים ולחזור לעמדות שלהם. מבחינת ההרכב, אריאל הרוש יפתח בשער, במקום דודו אוואט הפצוע. את הקישור האחורי יאיישו שני שחקניו לשעבר של גוטמן בהפועל תל אביב, ביברס נאתכו וערן זהבי. יוסי בניון יוביל את החלק הקדמי לצד תומר חמד, כשהחלוץ השני יהיה כנראה עומר דמארי.

לאחר האימון המסכם הערב, בו תורגל ההרכב שיפתח במשחק, אמר גוטמן: "מאז שיצאנו למחנה האימונים עבדנו בצורה מאוד אינטנסיבית. היה לי חשוב להטמיע דרך ושיטת משחק לשחקנים. במשך השבוע תירגלנו את שיטת ה-2-4-4 בה נשחק מחר. כל שחקן שנמצא בסגל הנבחרת, מבין שהדרך שלנו היא כדורגל קבוצתי ורק ככה השחקנים יוכלו להביא את היכולות האישיות שלהם לידי ביטוי".

"אני ויוסי ראינו את נבחרת צ'כיה לפני יומיים נגד קבוצה מקומית, וראינו אותם במשחקים האחרונים מול מונטנגרו ואירלנד. עצם העובדה שזו נבחרת שמתכוננת ליורו, שבראשה עומד שוער שזכה בליגת האלופות, מדברת בעד עצמה על העוצמה של המשחק שצפוי לנו".

המשחק מחר יהיה השני בלבד לאורך השנים בין ישראל לצ'כיה, לאחר שבאפריל 2000, הצ'כים הביסו את הנבחרת שלנו 1:4 במשחק אימון, כשאייל ברקוביץ' כובש את שער הניחומים. הנבחרת של מיכל בילק תעלה למשחק ללא תומאס רוזיצקי הפצוע, שמנסה להחלים בזמן לקראת משחק הפתיחה של היורו וחזר לאימונים הבוקר. לעומתו, ירוסלב פלאסיל, שזכה למנוחה לאחר סיום העונה בליגה הצרפתית, חזר לאימונים מלאים וצפוי לשחק, כמו גם אלוף אירופה הטרי, פטר צ'ך.

הרכב נבחרת ישראל: אריאל הרוש, יובל שפונגין, איתן טיבי, טל בן חיים, שמואל שיימן, ביברס נאתכו, ערן זהבי, יוסי בניון, מאור מליקסון, איתי שכטר, עומר דמארי.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully