וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד: "אין לי חלק בפיטורי ואן גנדי"

כוכב המג'יק מכחיש כי ביקש לפטר את המאמן: "שונא לראות אנשים מפוטרים". ספולסטרה נקנס על דבריו נגד השופטים

זה נכון שהפיטורים של סטן ואן גנדי היו באוויר בשלהי העונה האחרונה, אבל רק לפני חמישה ימים הודיעה הקבוצה על פיטוריו של המאמן שלא זכה לתמיכתו של דוויט הווארד ושילם את המחיר. אלא שלטענתו של סופרמן, אין לו שום חלק במהלך הזה.

כזכור, באמצע העונה כשצצו הדיווחים שגרסו כי הווארד דורש את פיטוריו של המאמן, אמר ואן גנדי: "זה ממש לא איכפת לי. אם הם יפטרו אותי, אלך הביתה ואמצא משהו לעשות". כעת הווארד התבטא לראשונה בעניין, ואמר: "אני שונא לראות אנשים מאבדים את עבודתם. סטן ואני, היו לנו עליות ומורדות, אבל רוב הזמן הייתה לנו מטרה אחת: לזכות באליפות באורלנדו, אבל זה לא הלך".

מנהל המועדון אלכס מרטינס טען ביום שני האחרון ש"בשום שלב בתקופה ההיא דוויט לא ביקש ממני לפטר את סטן". הווארד התייחס לכך, ואמר: "אני שמח שמרטינס אישר שאין לי חלק בזה". למרות הדברים, לא כולם מיישרים קו עם הטענה הזו, כשאחיו של המאמ המפוטר ג'ף אמר: "זה אבסורד לנסות להסתיר את העבודה שלדוויט הווארד אין חלק בזה. תגידו, פיטרנו את הבחור הזה מכיוון שאנחנו יודעים שזה הסיכוי הטוב ביותר להשאיר את הווארד".

ספולסטרה ביקר, וישלם

ובזמן שבמיאמי חגגו את ההעפלה לגמר המזרח אחרי הניצחון במשחק השישי על אינדיאנה, ב-NBA החליטו לקנוס את אריק ספולסטרה בסכום של 25 אלף דולר בעקבות ביקורת שהוא השמיע כנגד השופטים.

עוד לפני המשחק, השמיע מאמן מיאמי ביקורת על ההרחקה של אודוניס האסלם, כשאמר: "לליגה אין בעיה עם עבירות קשות על שני השחקנים החשובים שלנו. בתשעה משחקים היו 12 עבירות קשות לפנים מסוגים שונים, חלקן אפילו גרמו להם לדמם. אין להם בעיה עם זה ולכן לנו אין בעיה עם זה. נתמקד במה שאנחנו יכולים לשלוט". משחקה הראשון של מיאמי בגמר יתקיים בליל שני נגד המנצחת במשחק השביעי בין פילדלפיה לבוסטון, שייפגשו הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully