וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש קרטר: "היינו קבוצה גדולה העונה"

25.5.2012 / 8:24

כוכב מכבי אשדוד מסכם עונה, רגע לפני העזיבה הצפויה. טפירו עשוי להשאר, גם טיוס וחג'ג'. האוזמן: "מקווים לחזור לכאן שוב"

מי שעבר במקרה ליד היציאה מהיכל יד אליהו אתמול (חמישי) בסיום משחק הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי אשדוד 63:83, היה יכול לחשוב כאילו אשדוד היא זאת שניצחה. מאות אוהדי אשדוד חיכו לשחקנים ולצוות המקצועי ועודדו אותם על עונה נפלאה שהסתיימה עם תואר סגנית האלופה. מעל כולם היה מאיר טפירו שנישא על כתפי האוהדים, ולא הלך עד שלא חיבק כל אחד מהם.

אז מה הלאה לגבי אשדוד? בקבוצה יודעים שלפחות שניים מהזרים, ג'וש דאנקן וג'וש קרטר, יעזבו את הקבוצה לטובת מועדונים גדולים יותר, וכסף גדול בהרבה. קרטר עצמו צפוי לנסות את מזלו בליגת הקיץ של ה-NBA, "הייתה לנו עונה טובה, הגענו למשחק האליפות. הפסדנו לקבוצה גדולה, אבל נלחמנו אז אני גאה באיך ששיחקנו", סיכם קרטר את משחק האליפות ודיבר על עתידו, "אני אקח כל הזדמנות שתעמוד בדרכי ואמשיך לעבוד קשה. היינו קבוצה גדולה העונה, חבר'ה מדהימים בלי אגו, תמיד כיף לשחק בקבוצה שכזאת".

המנהל המקצועי שי האוזמן התפנה בסיום גם כן לסכם את העונה, "לא ייאמן שהגענו לכאן. עשינו מסע בלתי צפוי, גם אנחנו לא צפינו, קצת חלמנו אבל לא צפינו. זה היה מעט גדול עלינו, ונגמר פיזית ברבע הרביעי. לא היה לנו מספיק כלים כדי להתמודד עם אחת הקבוצות הגדולות באירופה, מקווים לחזור לפה בעתיד".

לגבי העתיד של הקבוצה הוסיף האוזמן, "אנחנו רוצים את מאיר טפירו, זה אפשרי, גם הוא רוצה להשאר. יש לנו אופציות על לא מעט שחקנים, אלכס טיוס, רובי בוסטיין, גלעד קרני, אנטון שוטבין, דרור חג'ג' ודניאל גור אריה. כמותית לא מעט שחקנים אמורים להישאר, ונפעל כדי שהם ישארו. קשה לי לראות שקרטר ודאנקן ימשיכו, חלק מהדיל שהיה לנו איתם, זה שהם יקחו את הצ'אנס איתנו בשנה השניה, יגדלו איתנו, ויקפצו אז מדרגה, שתיים או שלוש, והם כבר שם".

אגב לא מעט משחקני אשדוד מבוקשים לקראת העונה הבאה. ג'וש דאנקן הוזכר כמועמד אפשרי להפועל ירושלים, את מאיר טפירו רוצה מאוד מכבי חיפה, ואלכס טיוס, אם יקבל אזרחות ישראלית, יהפוך למועמד לגיטימי למכבי תל אביב. טפירו עצמו הביע רצון בפני הנהלת אשדוד להמשיך, וכרגע המגעים נמצאים בצד הכספי. כפי שפירסמנו כבר שלשום, עופר ברקוביץ' צפוי להמשיך לעונה שלישית בקבוצה.

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי הצטרף לברכות כשאמר: "אשדוד בצמרת הספורט הישראלי והבינלאומי. בעזרת ספורטאים נבחרים, מאמנים, אנשי מנהלה ואנשים רבים מצויינים נוספים, הצלחנו להציג השגים מרהיבים בענפים השונים. תמיכת האוהדים ותושבי העיר מוסיפה גם היא להצלחה ולמורל הגבוה. איננו עוצרים, נמשיך להשקיע בתשתיות מתאימות, לטפח ולעודד"

מכבי תל אביב הביסה את אשדוד וזכתה באליפות ה-50 בתולדותיה

דיוויד בלאט: "עמדנו בגבורה בכל האתגרים העונה"

אלבום האליפות של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully