וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "זו הקבוצה הכי מיוחדת שאימנתי"

24.5.2012 / 19:59

מאמן הפועל חולון חגג את הזכייה במקום השלישי: "מרגש לסיים עונה ככה". בירנבוים: "גאה בשחקנים, היתה עונה יוצאת מהכלל"

בהפועל חולון סגרו הערב (חמישי) את העונה שלהם עם המקום השלישי המכובד, לאחר שגברו על מכבי ראשון לציון 67:72. הקבוצה של דן שמיר שהובסה בחצי הגמר על ידי מכבי תל אביב נראתה מעט עייפה, אבל קיבלה בחזרה את הזרים שלה שלא ממש הופיעו לחצי הגמר, ובעיקר את טזמין מיטשל שהיה נהדר ברבע האחרון והוביל את הקבוצה לבריחה שהביאה את הניצחון. בתקופה האחרונה ישנו ניסיון לאחד את מפעל היורוקאפ והיורוצ'אלנג', ובמידה וזה יקרה מובטחים לישראל שני מקומות, כשאחד מהם צפוי ללכת לחולון. עם זאת, עדיין לא ברור האם המועדון יהיה מעוניין לשחק באירופה.

"הייתי חלק מכמה קבוצות שעשו דברים גדולים" אמר מאמן חולון, דן שמיר בסיום, "אבל הפועל חולון של השנה זאת הקבוצה הכי מיוחדת שאימנתי. מאוד מרגש לסיים כזאת עונה, מגיע לשחקנים שלנו לסיים בהרגשה החיובית הזו. עשינו את זה בדרך הנכונה. כשאתה בעסק מספיק זמן אתה טועם מהכל. כל אחד בא מהמקום יש הרבה אנשים טובים שרק רוצים לעשות טוב לחולון ואני מאחל לעצמי שאהיה חלק מקבוצות כאלה גם בעתיד".

על העונה הבאה אמר שמיר: "אנחנו יודעים את הטבע של העסק. מהצד של הפועל חולון אנחנו מאוד נרצה שרוב השחקנים יחזרו אלינו, אבל מה שקורה הרבה פעמים שהשחקנים באים לקבוצה כזאת מסיבה מסוימת. חלק כדי להיחשף וחלק שחושבים שזאת הסיטואציה הטובה בשבילם כדי לחזור למעמד הכלכלי שהם היו בו. כל מי שהיה בקבוצה הזאת מרגיש כמוני. נרצה להחזיר את כולם, לא נראה לי שזה יהיה אפשרי. לעבודה הזאת ניגש בקרוב".

המצטיין במשחק, הלא הוא טזמין מטשל, חגג את הניצחון והתפנה כדי לסכם את העונה שלו בחולון: "זאת הייתה חוויה לימודית גדולה. זאת עונה ראשונה שלי מחוץ לארצות הברית, לא ידעתי ממה לצפות. לא חשבו שנגיע כל כך רחוק, ואני רוצה להודות לחולון על ההזדמנות".

בירנבוים: "היינו בכל הפסגות של הכדורסל הישראלי"

גם בראשון לציון יצאו מרוצים מהפיינל פור, למרות שני ההפסדים של הקבוצה והמקום הרביעי בלבד. "היתה עונה יוצאת מן הכלל", אמר המאמן, אפי בירנבוים, "היינו בכל הפסגות של הכדורסל הישראלי. היינו בגמר גביע, סיימנו מקום שלישי ועשינו מהפך בפלייאוף. לרוע מזלנו נפצע לנו הטופ סקורר (ג'ו קרופורד), וכשהגענו לפיינל פור היו לנו הרבה חבר'ה שגררו פציעות ועשו את המקסימום. הופיעו כמו שצריך ובשני המשחקים היה קשה לנו לייצר עוד דברים. כל אלה שגררו את העגלה הזאת עד לפה, אני גאה בהם".

על העונה הבאה אמר בירנבוים: "לפני שנה היו לנו זרים שרצינו להשאיר. בעסק הזה יש דברים מאוד דינמיים, אפילו מכבי תל אביב לא מצליחה להחזיק זרים. זה המעגל של הכדורסל. למזלנו הטוב בראשון בגלל שנתנו במה לשחקנים שרצו שיראו אותם אז יש לנו שחקנים שחתומים לשנה הבאה כמו אדריאן יוטר ודרווין קיצ'ן. זה התחלה טובה בבחירת זרים. בקיץ העבודה למאמנים היא יותר קשה מהעונה".

האלופה הנצחית של הכדורסל הישראלי? חרפה לענף

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully