וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: האסלם הורחק למשחק אחד, פיטמן לשלושה

הנהלת הליגה הענישה את השניים על העבירות הקשות מול אינדיאנה, האנסבורו ניצל. כריס בוש אופטימי לקאמבק קרוב

הנהלת ה-NBA שלחה הלילה (חמישי) מסר ברור לשחקני מיאמי ואינדיאנה, בעקבות המשחק האלים ביניהן במשחק החמישי, כשהענישה בצורה מחמירה את השחקני המתפרעים.

אודוניס האסלם ממיאמי הורחק למשחק אחד ודקסטר פיטמן ממיאמי הורחק לשלושה משחקים, בעקבות העבירות הקשות שלהם במהלך המשחק החמישי. טיילר האנסבורו, שעשה עבירה קשה גם הוא, לא הורחק, על אף שהליגה החמירה את העבירה שלו מדרגה 1 ל-2.

כזכור, האסלם עשה עבירה קשה על טיילר האנסבורו, כשקפץ עם יד ישירה על פרצופו, דקה אחת אחרי שאותו האנסבורו עשה עבירה בוטה על דווין וויד. פיטמן, מנגד, שלח מרפק לפרצופו של לאנס סטיבנסון. השניים טענו שהעבירות נעשו תוך כדי משחק, אך הליגה לא קיבלה את ההסבר הלא אמין, כשהיא מנסה להילחם באווירה העוינת והאחלימה בסדרה הזאת.

האסלם גם נקנס ב-35 אלף דולר, פיטמן נקנס ב-22 אלף דולר. יחד עם היעדרותו של כריס בוש, למיאמי צפויה להיות בעיה קשה מתחת לסלים במשחק השישי בסדרה.

לברון אומר שהוא מוכן לאתגר, ולא מופתע מהדרכים של אינדיאנה. "תמיד יש קבוצות שמנסות ללכת עליי", אמר לברון, "אני לא אומר ששחקנים משחקים מלוכלך, אבל יש כאלה שסבורים שאם נעשה עבירות קשות על לברון, נוציא אותו מאיזון והוא יפסיק להיות אגרסיבי".

* מנגד, כריס בוש מקווה לחזור לסדרה הבאה של מיאמי, אם אכן תהיה כזו. "יש אפשרות שאחזור לשחק, אני רואה את האור בקצה המנהרה", אמר בוש, שבוודאות לא ישחק במשחק השישי, "עשיתי התקדמות גדולה בשבע האחרון, אני מחלים בצורה מהירה".

* עוד בפלורידה: דיווחים באורלנדו טוענים שהנהלת המג'יק תדון עם שאקיל אוניל על מועמדותו לתקפיד הג'נרל מנג'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully