וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה ניצחה 75:82 את בוסטון וכפתה משחק שביעי

הסיקסרס עצרו את הסלטיקס על 75 נקודות ו-33 אחוז מהשדה. הולידיי קלע 20 למנצחים, פירס קלע 24, מיאמי מסתכלת בהנאה

פילדלפיה גברה הלילה (חמישי) 75:82 על בוסטון, והשוותה את סדרת חצי גמר המזרח ל-3:3. המשחק השביעי בסדרה ייערך בבוסטון בלילה שבין שבת לראשון.

אף קבוצה לא הצליחה ליצור רצף של ניצחונות בסדרה הזאת, וגם הסלטיקס וגם הסיקסרס מתקשות לספק תצוגות התקפיות או יכולת מעודדת לקראת הגמר האזורי. הלילה נמשכה המגמה מהמשחקים הקודמים בסדרה, כששוב הסיקסרס הצליחו להגביל את האורחים מבוסטון על 75 נקודות בלבד ב-33 אחוזים מהשדה, וניצחו בעיקר בזכות הגנה חזקה ויכולת נחושה.

ברבע השני בוסטון עצרה את פילי על 11 נקודות בלבד וירדה למחצית עם יתרון 3 נקודות, אבל ברבע השלישי המארחים שוב נהנו מתמיכה נלהבת של הקהל המקומי, רשמו ריצת 0:11 בהנהגת אנדרה איגואדלה, ופתחו פער לפתיחת הרבע האחרון, עליו הצליחו לשמור עד לסיום, כשבוסטון נראית חסרת אונים בהתקפה ולא מצליחה למצוא פתרונות לאנרגיות של המארחים.

ג'רו הולידיי קלע 20 נקודות למנצחת (ו-6 אסיסטים), אלטון ברנד קלע 13 וקלט 10 ריבאונדים, אנדרה איגואדלה (6 אסיסטים) ואוון טרנר (9 ריבאונדים) קלעו 12 נקודות כל אחד, לו וויליאמס קלע 11 וחילק 6 אסיסטים.

מנגד, בוסטון ממשיכה להיראות לא יציבה, והלילה רק שני שחקנים בשורותיה קלעו בספרות כפולות. פול פירס סיים עם 24 נקודות (13 מ-13 מהעונשין) ו-10 ריבאונדים, קווין גארנט קלע 20 וקלט 11, אבל בערך פה זה מסתכם. רייג'ון רונדו לא היה מספיק אפקטיבי עם 9 נקודות (4 מ-14 מהשדה), 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים (במקרה שלו, אפשר להוסיף "בלבד"). ריי אלן סיים עם 9 נקודות (1 מ-5 מהשלוש), וברנדון באס, אחרי המשחק החמישי הנהדר שלו, חזר למימדיו הטבעיים עם 8 נקודות ב-2 מ-12 מהשדה.

בוסטון סיימה עם יתרון בריבאונד (37:48) ו-14 כדורים חוזרים בהתקפה, אבל פגעה רק ב-3 מ-14 מהשלוש וסבלה מ-16 איבודים. כל הספסל של הסלטיקס תרם 5 נקודות בלבד, כשגם היעדרותו של אייברי בראדלי הפצוע לא אמורה לספק הסבר ליכולת הלא מרשימה.

מנגד, האוהדים הביתיים ראו את אלן אייברסון מציג את כדור המשחק לפני הפתיחה וקיבלו השראה מימים יפים של הסיקסרס, אבל לפי איך שהסדרה התקדמה עד עכשיו, סביר יהיה להניח שבוסטון תהיה זו שתנצח את המשחק השביעי. גם דוק ריברס יודע שמול מיאמי (במידה שההיט אכן ישלימו את המשימה בקרוב), הסלטיקס יצטרכו להראות יכולת אחרת.

אלן אייברסון, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
עורר השראה? אייברסון, לפני פתיחת המשחק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully