וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואי בארטון הורחק מ-12 משחקים

הקשר הבעייתי של קווינס פארק ריינג'רס נענש בחומרה על ההתנהגות האלימה במחזור האחרון של העונה מול מנצ'סטר סיטי

קשר קווינס פארק ריינג'רס ג'ואי בארטון ספג הערב (רביעי) את אחד העונשים החמורים בתולדות הפרמיירליג, כשהורחק מ-12 משחקים בשל התנהגותו האלימה במשחק האחרון של העונה מול מנצ'סטר סיטי. כזכור, הקשר הבעייתי הורחק בדקה ה-54 של אותו משחק בשל עבירה על קרלוס טבס, ואז החל להתפרע ופגע גם בסרחיו אגוארו ווינסנט קומפני.

"התנהגות שכזו פוגעת בתדמית של המשחק, על אחת כמה וכמה כשמדובר במשחק מכריע בו צפו מיליוני אוהדים ברחבי העולם", הסבירו בוועדת המשמעת שנערכה לבארטון, שהואשם בהתנהגות אלימה בשני סעיפים שונים. כזכור, זמן קצר לאחר ההפסד של קווינס פארק ריינג'רס לסיטי הורחק בארטון לארבעה משחקים, ואף טען בחשבון הטוויטר שלו כי הוא ניסה לבצע פרובוקציה ולגרום להרחקה של אחד משחקני סיטי. כעת, כאמור, עונשו צומח עד 12 משחקים. כמו כן, נקנס השחקן ב-75 אלף ליש"ט.

בקבוצתו של בארטון הודיעו כי יפצחו כעת בחקירה פנימית משלהם, ועתידו של הקשר במועדון שניצל מירידה נראה מפוקפק מאוד. כמובן שזוהי לא בעיית המשמעת הראשונה של בארטון, ששוחרר בשנה שעברה מניוקאסל וניסה להחיות את הקריירה הבעייתית שלו בקווינס פארק ריינג'רס, אך גם זה לא ממש עבד.

כך משגע ג'ואי בארטון את הכדורגל האנגלי

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully