וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל: "שרף ידוע כטיפוס שמסתכסך עם רבים"

23.5.2012 / 16:26

בעקבות המסע"ת של סיעת עוז, מסר האיגוד: "שי שני כשל. אייזנברג? הפוסל במומו פוסל. השילוב בין שלושתם מופלא"

לאחר מסיבת העיתונאים שכינסו בבוקר צביקה שרף וסיעת עוז בו תקפו בין היתר את יו"ר האיגוד המכהן אבנר קופל, הגיעה היום (רביעי) התגובה של איגוד הכדורסל. "מרבית הטענות שהועלו מתייחסות לתקופה בה כיהן מר שי שני כיו"ר איגוד הכדורסל ומהוות כתב אישום ישיר כלפיו", נכתב שם, "לעניין הבחירות, הנהלת איגוד הכדורסל כבר החליטה כי הבחירות יתקיימו באופן חשאי ובתאום מלא עם רשם העמותות וכך יעשה.

"הדובר מר צביקה שרף, שהביע את "דאגתו" הכנה לאיגוד הכדורסל וענף הכדורסל, שכח כנראה כי במשך שנים רבות הוא זה שעמד בראש המערכת המקצועית באיגוד ולכן טענתו בנושא זה אמורה להיות מופנית בעיקר כלפיו. זאת ועוד, רק לאחרונה הגיש מר שרף תביעה קנטרנית ונדירה כנגד איגוד הכדורסל, בגין הלנת פיצויי פיטורין לאחר שקיבל סכומים רבים לפנים משורת הדין. מר שרף ידוע כמי שמצליח להגיע לסכסוכים כאלו ואחרים עם רבים ממעסיקיו לאורך השנים בארץ ובחו"ל.

"לגבי הדובר הנוסף מר שי שני, האם ייתכן כי העובדה שהוא בחר לתקוף את האיגוד קשורה קשר ישיר לכך שלראשונה בתולדות האיגוד, הודח מר שני לפני כשלושה חודשים בגין תפקודו הכושל בניהול ענף הכדורסל, ברוב מוחלט של חברי הנהלת האיגוד?! לגבי הדובר שאול אייזנברג ו"תרומתו" לספורט הישראלי, על זה יאמר הפוסל במומו פוסל. רק לאחרונה קבע בית הדין של איגוד הכדורסל על הפסקת פעילות קבוצת הפועל תל אביב נשים, בגין חוב כספי שלא שולם. בהזדמנות זו מברך האיגוד את קבוצת הפועל תל אביב, שהצליחה להתרומם מהחורבן הציבורי שהשאיר מר אייזבנרג ולהעפיל לליגת העל.

"השילוב המופלא של שלושת חברים אלו במסיבת רחוב בגן ציבורי ובהתחשב בהישגיות האישית של כל אחד מהם וטביעת אצבעותיו על הכדורסל הישראלי, מחזקים את דעתנו כי יש לערוך בחירות בהקדם האפשרי ביותר, אשר כמובן יהיו חשאיות ובהתאם לתקנון האיגוד ובתאום מלא עם רשם העמותות וזאת כדי לאפשר לאיגוד הכדורסל לצאת לדרך חדשה לטובת הקהל וציבור חובבי הכדורסל".

סיעת עוז תיפגש מחר עם היועץ המשפטי שלה, אמיר רוזנברג, ולאחר מכן תחליט האם להגיש תלונה במשטרה כנגד אבנר קופל על התחזות לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל, שכן הוא משמש רק בתואר ממלא מקום יו"ר איגוד הכדורסל. "הסיעה סבורה כי לא יעלה על הדעת שברגע שיש בחירות אדם קובע את התואר שלו עוד לפני שנבחר", הוסיף שאול אייזנברג, שהציג הבוקר תמונה ממשרדו של אבנר קופל בה מודפס הכיתוב, "אבנר קופל - יו"ר איגוד הכדורסל, Avner Kopel - President".

צפו במסיבת העיתונאים של שרף, אייזנברג ושני

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully