וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "כל אנשי הכדורסל בארץ לא רוצים את קופל"

במסע"ת מאולתרת מחוץ למשרדי האיגוד, המאמן תקף: "הכדורסל במצב קשה. אתמודד רק אם הבחירות יהיו חשאיות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המערכת הפוליטית סביב הבחירות לראשות איגוד הכדורסל ממשיכה להתחמם. בסיעת עוז ביקשו לקיים היום (רביעי) מסיבת עיתונאים במשרדי האיגוד, אבל המהלך הזה נמנע בעדם על ידי ראשי האיגוד. משכך, החליטו ראשי הסיעה לקיים את האירוע מחוץ למשרדי האיגוד ברחוב יהודית. במהלך מסיבת העיתונאים הכריז צביקה שרף על התמודדותו לראשות האיגוד מול היושב ראש המכהן צביקה שרף, זאת במידה והבחירות יהיו חשאיות.

במסיבת העיתונאים אמר שרף: "צריך להודות לחולדאי שסידר שדרה יפה כי למרות שהשקעתי פה עבודה במשך 30 שנה, לא נותנים לי להיכנס לפה. יש יושב ראש זמני שטוען שביקשו והתחננו בפניו לשמש בתפקיד, ולאט לאט מתגלה הדרך שבה הוכשר השרץ. מבקשים ממני מאות אנשים בכדורסל הישראלי ובציבוריות להתמודד על ראשות איגוד הכדורסל ולנסות לשנות דברים. הקדשתי 50 שנה מחיי לכדורסל. הכדורסל במצב קשה, ובחודשיים-שלושה אחרונים הוא הידרדר עוד יותר".

שרף התייחס להתלבטות שלו, ואמר: "מזה חודש וחצי הרהרתי, חשבתי ובדקתי, ואז הגיעה סיעת עוז שהציעה לי להתמודד במקום הראשון שלה. היא נמצאת באיגוד הרבה שנים והיא פלטפורמה באיגוד שנלחמת. אמרתי שזה יקרה בתנאי שיהיו בחירות חשאיות ודמוקרטיות. לפני שלושה ימים, אחרי שממלא מקום יושב ראש האיגוד אמר שיהיו בחירות יותר חשאיות מחשאיות, דחו את הבחירות כביכול ב-45 יום. הכדורסל נמצא במצב קשה, ומתעסקים בדברים אחרים. אני אלך לבחירות אם הן יהיו חשאיות. אומרים לי שאם אני ארוץ בבחירות חשאיות, יצביעו בשבילי. אני חושב שצריכים לתת דגש לקו המקצועי".

שרף גם התייחס למצבו של האיגוד, ואמר: "היום כל הנושא המקצועי מוזנח. במקום להקדיש כל אגורה לטיפוח הצעירים, הדבר הראשון שעושים זה שיפוץ הבניין. ניסו לשווק לי תדמית של נהנתן של כספים. אני באיגוד הזה במשך 35 שנה בשביל גרושים. לא אימנתי רק את הנבחרת הלאומית, אלא גם את נבחרת הקדטים, הנוער, נבחרת העתודה, הייתי עוזר המאמן של רלף קליין ז"ל, יש לי תשע הופעות באליפות אירופה, ואותי הפכו לחולה כספים. הם הצדיקים, הם הישרים. שאף אחד לא יטיל דופי בערכים שלי, באהבה ובתרומה שלי לכדורסל. צריך לכבד את מה שאמר פיני גרשון. כל אנשי הכדורסל בארץ לא רוצים את אבנר קופל ומוטי אמסלם".

ח"כ לשעבר אבשלום וילן אמר: "אנחנו רואים בחודשים האחרונים קומבינות, שחיתויות ומהלכים שבינם לבין הכדורסל אין דבר וחצי הדבר. הבחירות של האיגוד חייבות להיות נקיות וחשאיות. הגיע הזמן לשים לדברים האלה סוף. לכדורסל הישראלי יש פוטנציאל עצום רק עם ניקיון כפיים ויושר ציבורי. צביקה שרף ידוע כאיש ישר והגון וההתקבצות שלנו כרשימה היא של אנשים שרוצים כדורסל נטו והגינות ויושר להצעיד אותו קדימה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully