וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיון בעניינו של פרוספר אזגי נדחה בשבועיים

התקבלה בקשת עורך הדין של השניים המואשמים בהתנהגות בלתי הולמת כלפי סוכן השחקנים שרון חלבי. הדיון נקבע ל-6/6

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט להיעתר לבקשתם של פרוספר אזגי וצ'יקו מגיה לדחות את הדיון בעניין הפרשה שנחשפה בוואלה! ספורט. כזכור, השניים מואשמים בהתנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות, כשבנוסף הבעלים של הפועל אשקלון מואשם בהתבטאויות גזעניות. הדיון אמור היה להיערך היום (רביעי) בשעות הערב, אבל בית הדין נעתר לפניית עורך דינם של השניים, שיוכל לייצג אותם. הדיון נקבע להתקיים ב-6/6.

בהקלטה של הפגישה נשמע אזגי מקלל את סוכן השחקנים שרון חלבי, אומר אמירות גזעניות ובסופה של הפגישה, כך על פי ההקלטה, נשמעים קולות של תגרה. בתחילת השבוע מסר סוכן השחקנים שרון חלבי את עדותו בהתאחדות כנגד אזגי במסגרת התלונה נגדו. כעת, חלבי יתבקש למסור עדות בבית הדין כנגד אזגי והוא מתכוון להיענות לבקשה בחיוב.

ללא קשר להעמדה לדין המליץ היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד משה אביבי, להתאחדות להרחיק את אזגי לצמיתות מכל פעילות במסגרת הכדורגל הישראלי. כזכור, ביום חמישי שעבר לאחר פרסום ההקלטה, הודיעה ההתאחדות רשמית כי תדרוש להרחיק את אזגי לצמיתות. המנכ"ל אורי שילה אמר בעניין: "דבריו של אזגי הכו את כל מי ששמע אותם בתדהמה. לא מתקבל על הדעת שמישהו יתבטא כך, בטח ובטח בעלים של קבוצת כדורגל. אסור שאמירות מסוג זה יהיו בכדורגל שלנו".

האזינו להקלטה הפגישה בין אזגי לחלבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully