וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "ריאל מדריד - האתגר המושלם עבורי"

המאמן הסביר את ההחלטה להאריך את חוזהו עד 2016 ומכוון לתואר האירופי: "אני במקום אחר עכשיו, אני זקוק לפרויקט כזה"

בזמן שברצלונה נמצאת בפתחו של עידן חדש אחרי עזיבתו של פפ גווארדיולה, ריאל מדריד מציגה המשכיות. ז'וזה מוריניו האריך היום (שני) באופן רשמי את חוזהו אצל הבלאנקוס עד 2016, וכבר מתכנן פרויקט ארוך טווח שבמרכזו מטרת העל - זכייה עשירית של המועדון באליפות אירופה. מוריניו, שהגיע לריאל מדריד מאינטר ב-2010, חתם בחוזה המקורי לארבע שנים ואף דיבר על עזיבה במהלך העונה הנוכחית, אך לאחר החזרת תואר האליפות לסנטיאגו ברנבאו הדברים השתנו והוא החליט להאריך את ההתקשרות עם המועדון.

הערב התראיין מוריניו לאתר הרשמי ואמר: "אהבתי את החוויה המקצועית וההתנסות במועדונים שונים ממדינות שונות במהלך השנים. עכשיו זה שונה מבחינתי, כי אני חושב לטווח ארוך. ריאל הייתה תובענית יותר והכריחה אותי לתת את כל כולי נוכח הקשיים איתם הייתי צריך להתמודד. אני חושב שזה האתגר המושלם מבחינתי לארבע השנים הבאות. אני זקוק לאתגרים כאלה בתקופה הזו של הקריירה שלי".

לאחר שהביא גביע בעונתו הראשונה בתפקיד ואליפות בעונתו השנייה, מוריניו יודע כי כולם מצפים ממנו לזכות בליגת האלופות - תואר אותו הניף כמאמן פורטו וכמאמן אינטר. ריאל שלו קבעה שיא ליגה של 100 נקודות ושברה גם את שיא השערים מ-1989/90 עם 121 כיבושים, אבל 'המיוחד' עדיין מאמין שיש לאן להתקדם.

"תמיד אמרתי שאנחנו צריכים להתקדם קבוצתית ואישית, ואנחנו צריכים לשחק כדורגל טוב על מנת להשיג גם ניצחונות וגם קהל תומך", הסביר מוריניו. "אני משוכנע שריאל הרוויחה אוהדים רבים העונה בזכות העובדה ששיחקנו את הכדורגל הטוב בעולם, למרות שלא זכינו בליגת האלופות. לקחנו אליפות עם כדורגל פנטסטי, אנחנו חייבים לשמור על זה. יש לנו כרגע פרויקט לארבע שנים ואנו מחויבים ליהנות ממנו. שתי החתמות ישרתו היטב את הקבוצה הזו שהגיעה ל-100 נקודות. כך אני חושב שיזכרו אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully