וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ז'וזה מוריניו האריך את חוזהו בריאל עד 2016

'המיוחד' הגיע לסיכום עם הבלאנקוס ויאמן את הקבוצה ארבע עונות נוספות, אחרי הזכייה באליפות ראשונה מזה שלוש שנים

במהלך השנתיים שלו בריאל מדריד, מעמדו של ז'וזה מוריניו מעולם לא היה ברור באופן מוחלט. שמועות שרחשו בספרד וברחבי העולם דיברו כל הזמן על האפשרות ש'המיוחד' יעזוב את הבלאנקוס בסיום העונה, אבל כעת כל התחזיות התנפצו.

אחרי עונתו השנייה במועדון, בה הוביל את ריאל לזכייה באליפות ראשונה אחרי שלוש שנים ובכך סיים שלוש שנות שליטה של ברצלונה, מוריניו הגיע היום (שלישי) לסיכום עם הקבוצה והאריך את חוזהו עד לסיום עונת 2015/16, כלומר ארבע עונות נוספות, כך דווח באתר האינטרנט של ריאל מדריד. החוזה המקורי של מוריניו בריאל יועד להסתיים ב-30 ביוני 2014.

כזכור, מוריניו הגיע לריאל מדריד במאי 2010, מעט לאחר שהוביל את אינטר האיטלקית לטרבל היסטורי של אליפות, גביע וליגת האלופות. בעונתו הראשונה עם הבלאנקוס הוא סיים במקום השני וזכה בגביע המלך עם ניצחון על ברצלונה והעונה הקבוצה כבר עשתה את הצעד הנוסף וקטפה את תואר האליפות ב'לה ליגה', תוך שהיא מנפצת את שיא הנקודות לעונה (100) ושיא השערים לעונה (121).

הכי מיוחד?

אם ישלים את חוזהו בריאל, מוריניו יסגור שש שנים במועדון. רק שני מאמנים אימנו זמן רב יותר אצל הבלאנקוס. אלו הם המאמנים שעבדו הכי הרבה שנים בריאל:

1) מיגל מוניוז: 13 שנים ושבעה חודשים
2) פרנסיסקו ברו: שבע שנים
3) ויסנטה דל בוסקה: שלוש שנים ושבעה חודשים
4) מיליאן מיליאנוביץ': שלוש שנים וארבעה חודשים
5) ליאו בינהאקר: שלוש שנים וחודשיים


כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully