וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ברקוביץ': "זו כמעט אליפות", חג'ג' בספק לגמר

22.5.2012 / 20:05

מאמן מכבי אשדוד התרגש לאחר ההעפלה לגמר הפיינל פור. השחקן שסובל מקלקול קיבה פונה לקבל טיפול רפואי בבי"ח

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בעונתה השנייה בלבד בליגת העל, מכבי אשדוד רשמה את הישג השיא בתולדותיה כשהעפילה הערב (שני) לגמר הפיינל פור. אחרי הדאבל ההיסטורי בו זכתה קבוצת הנשים של העיר, גם הגברים הביאו כבוד עם ניצחון 68:75 על מכבי ראשון לציון בחצי הגמר, בדרך למפגש ביום חמישי עם מכבי תל אביב שדרסה את הפועל חולון, בגמר הראשון שלהם אי פעם. מה שהעיב על החגיגה הוא העובדה שדרור חג'ג' נעדר מהמשחק אחרי שסבל מקלקול קיבה. השחקן פונה לקבל זריקות ונוזלים בבית חולים והוא נמצא בספק גדול לגמר.

מאיר טפירו: "רק בפיינל פור כזה יוצרים קהל"

המאמן המנצח עופר ברקוביץ' לא הסתיר את התרגשותו: "העלייה הזו לגמר היא מדהימה. חג'ג' לא היה יכול לשחק, חטף הרעלת קיבה וכמעט התעלף, דאנקן נפצע במשחק אבל יש לנו קבוצה עם לב גדול. היו לנו 14 איבודים בחצי הראשון, אבל אמרנו בוא נתחיל לשחק. נתנו כבר הצגות גדולות העונה. אמרנו שאם נחזור למשחק הרגיל שלנו, אין מצב שנפסיד פה. ראינו קבוצה גדולה, היה פה קהל שלנו והרגשנו טוב. זה מאוד מרגש, יש הרבה גאווה, חבל רק שהעונה מסתיימת כי אנחנו נהנים מזה ברמות על. נקווה שבחמישי יגיעו עוד אנשים. זו כמעט אליפות. ננוח יום, נתכונן, ונקווה שנמשיך לתת את היכולת גם בגמר".

מאיר טפירו חגג גם הוא את העלייה לגמר: "ראו את ההתפרצות שמחה שלי בסוף המשחק. יש התרגשות גדולה וכיף גדול. אני שמח שעשינו את זה ביחד, כשכל אחד עוזר לשני. זה מה שאנחנו רוצים לסמל בכדורסל הישראלי. ראש העיר שלנו נתן המון ואבנר קופל בהחלטה גאונית העלה אותנו ליגה. זה כבוד לעיר אשדוד וזה יוצר מסורת בעיר. אני רוצה ליהנות מהכדורסל, ומה שיקרה יקרה. זו זכות להיות עם החברים שלי לקבוצה, זה תענוג, זרים באיכות הכי גדולה שיש. עשינו את זה היום ללא חג'ג' שהוא חלק חשוב מהקבוצה, ונבוא ליהנות ביום חמישי. עכשיו מה שיבוא, יבוא. אנחנו נהנים מהרגעים האלה ולא רוצים שהעונה הזאת תיגמר".

טפירו המשיך: "התרגשתי נורא במחצית הראשונה, כדורים ברחו לנו מהידיים, כולל לי. זה פעם ראשונה לקבוצה הזאת במעמד הזה. היה כיף גדול כאן. רק בפיינל פור כזה יוצרים קהל ,2000 איש מקבוצה שרק עלתה לפני שנתיים. יש כדורסל כאן וצריך ליהנות ממנו. דרור חג'ג' נתן סיבוב שני אדיר, היה מאוד חסר לנוץ לקח לי כמה דקות להתאפס על עצמי ולא יכולתי לרדת על הספסל. אני מקווה שהוא יבוא לגמר ויתן את מה שאנחנו צריכים ממנו. רובי בוסטיין וג'וש קארטר סחבו את הקבוצה על הכתפיים, ידענו שאנחנו קבוצה, זה לא מאיר טפירו ולא יחידים. שוטבין וקרני נתנו הרבה מהספסל. כקבוצה הגענו לפה, ולא סתם הגענו לפה".

"לא ידעתי הרבה על הליגה, אבל התרגשתי להיות במעמד הזה וניסיתי לעזור לקבוצה לנצח", אמר רובי בוסטיין, שקיבל את פרס השחקן המצטיין מידיו של גלעד שליט. "היינו קצת עייפים ונרגשים בהתחלה, אבל הצלחנו להחזיק מעמד במחצית השניה. זה מאמץ קבוצתי, חג'ג' הוא חלק גדול מהקבוצה אבל כל הקבוצה לקחה את האחריות והתעלתה".

ג'וש קארטר כבר חושב על הגמר: "לא אכפת לנו מול מי נשחק, שתי קבוצות נהדרות, אכפת לנו רק מעצמנו. באנו למשחק הזה עם יותר מדי אנרגיות ואיבדנו יותר מדי כדורים. נכנסנו לעניינים והזריקות שלנו נכנסו, ואחרי זה ידענו לשמור על היתרון עד הסיום. למזלנו, הקלעים שלהם לא קלעו כמו מול אשקלון, ואז ידענו לשלוט בריבאונד".

אפי בירנבוים: "עוד שלושה ימי מנוחה היו עוזרים"

אפי בירנבוים, מאמן מכבי ראשון לציון, בירך את המנצחים: "מגיעות ברכות לאשדוד ולמאמן שלהם. במחצית השנייה הם היו טובים יותר. הגענו למרות העונה היפה שלנו קצת פצועים לפיינל פור, והכי חשוב זה שאשדוד נתנה לנו לקלוע, אבל אנחנו זרקנו ופספסנו. אין מה לעשות, החבר'ה שלנו נתנו כל כך הרבה, וזה טבעו של הספורט ושל משחק כדורסל. הגענו די חבולים, הסדרה הקודמת הביאה אותנו עייפים. עוד שלושה ימים של מנוחה היו עוזרים לנו. כמובן שבמשחק הזה רצינו להכניס הרבה כדורים לאדריאן, אבל הם צופפו והקליעות לא נכנסו. מחר בבוקר אני אשן קצת, אבל נצטרך לעשות אימון קל, להחזיר את הפצועים ולשחק ביום חמישי על המקום השלישי".

ניצן חנוכי: "פתחנו טוב את המשחק, היינו צריכים לגמור את החצי הראשון בהפרש הרבה יותר גבוה ולנצל את הדקות האלה. לאורך כל המשחק התפתינו לזרוק לשלוש כמו במשחק הקודם נגדם. הרבה כדורים לא נכנסו, והם עשו את הפעולות הנכונות כדי לפתוח פער שממנו היה קשה לנו לחזור. עשינו פעולות טובות, והרבה פעמים שאנחנו מניעים עוד כדור ועוד כדור אז הצבע מלא. הכדורים לא נכנסו, זה חלק מהמשחק וחבל שזה קרה היום, כמובן שזה מאכזב.

"לפני כל משחק אנחנו מדברים על הריבאונד ומי שמנצח בו מנצח את המשחק. זה קשור למאמץ ולא לכדורסל ונפלנו הרבה בגלל זה. לא חושב שהסדרה השפיעה, לא באנו עייפים או משהו כזה. היו לנו כמה ימים לנוח, ואולי באנו במומנטום טוב עם אמונה שכמו שחזרנו אפשר לעשות את זה מול אשדוד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully