וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "זה קשה, בלשון המעטה"

קובי והלייקרס שוב סיימו את דרכם כבר בחצי גמר המערב. דוראנט מתכונן לספרס: "זה נראה כאילו הם אף פעם לא טועים"

אוקלהומה סיטי ת'אנדר השלימה הלילה (בין שני לשלישי) את העבודה נגד לוס אנג'לס לייקרס עם ניצחון 90:106, שהעניק לה 1:4 בסדרת חצי גמר המערב. הת'אנדר הודחו מהפלייאוף ב-2010 על ידי הלייקרס וב-2011 על ידי דאלאס, אבל כעת הם בגמר המערב אחרי שהעיפו את שתיהן.

"עשינו צעד בכיוון הנכון, הלייקרס הם ארגון מדהים. מרגיש טוב לעלות לגמר המערב, אבל אנחנו חייבים להמשיך", סיכם קווין דוראנט, שקלע הלילה 25 נקודות והוריד 10 ריבאונדים, "שמרנו על קור רוח לאורך הרבע האחרון וזה מה שניצח לנו את המשחק. אנחנו יודעים שסוף הרבע השלישי ותחילת הרביעי זה הזמן הכי חשוב במשחק, בעיקר כשהוא צמוד".

מלך הסלים של העונה הסדירה גם התייחס ליריבה הבאה, סן אנטוניו, שעדיין לא הפסידה משחק פלייאוף וגם סיימה את העונה עם 10 ניצחונות רצופים: "זה נראה כאילו הספרס אף פעם לא עושים טעויות. הם מאומנים ויש להם שחקנים ותיקים עם ניסיון, אבל אנחנו מצפים לאתגר הזה". הסדרה בין הספרס לת'אנדר תתחיל ביום ראשון.

קובי ניסה לעשות הכל לבד. המשחק הלילה היה ה-13 שלו בפלייאוף עם 40 נקודות ומעלה (קלע 42), אבל זה היה רחוק מלהספיק. הלייקרס עוד הוליכו 66:70 ברבע השלישי, אבל בשלב הזה הקבוצה הביתית החלה ריצה של 3:14 ומשם רק הגדילה את הפער עד שהדקות האחרונות של ההתמודדות הפכו לגארבג' טיים. קובי סיכם בקצרה: "זה קשה, בלשון המעטה".

פאו גאסול אמנם שיפר קצת את הופעתו, הוריד 16 ריבאונדים וקלע 14 נקודות, אבל עשה את זה באחוזים רעים (5 מ-14 מהשדה), ואילו אנדרו ביינום כמעט לא היווה פקטור וקלע 10. "אני בטוח שהיינו יכולים לייצר יותר נקודות דרך ריבאונד התקפה של שניהם", אמר המאמן מייק בראון, שהתייחס ל-5 הנקודות בלבד שהלייקרס קיבלו משחקני הספסל שלהם הלילה: "גם מהם היינו יכולים לקבל יותר".

מי שעמד במוקד העניינים למשך מספר דקות הלילה שוב היה מטה וורלד פיס, שבמחצית הראשונה ביצע עבירה בלתי ספורטיבית על ת'אבו ספולושה שהיה בדרכו לסיים מתפרצת עם שתי נקודות. העבירה הזו גרמה כמובן לאזכור של המרפק המכוער שוורלד פיס שלח לעברו של ג'יימס הארדן ב-22 באפריל, עבירה שבגינה הוא הורחק משבעה משחקים.

פרשן TNT, רג'י מילר, יצא להגנתו של שחקן הלייקרס: "זה היה פאול חזק וטוב. הסיבה לכך שהשופטים קבעו עבירה בלתי ספורטיבית היא כנראה בגלל שמי שביצע אותה הוא מטה וורלד פיס". צ'ארלס בארקלי הסכים: "זו בדיחה, השופט הזה צריך להיות מושעה ולהיקנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully