וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלהומה סיטי ניצחה את הלייקרס 1:4 ועלתה לגמר המערב

הת'אנדר השלימו סדרה נהדרת עם 90:106 ביתי ומפגש נגד הספרס בגמר האזורי. בוסטון עלתה ל-2:3 על פילדלפיה

פלייאוף ה-NBA ממשיך במהירות מסחררת והלילה (בין שני לשלישי) התקיימו שני משחקים. בראשון מביניהם בוסטון ניצחה את פילדלפיה 85:101 ועלתה ל-2:3, אבל עם הכבוד לסדרה הנהדרת הזו במזרח, רוב העיניים היו ממוקדות במשחק החמישי בסדרה בין אוקלהומה סיטי ללוס אנג'לס לייקרס, שם הת'אנדר ניצחו 90:106 והשלימו 1:4 בסדרה. סדרת גמר המערב של הת'אנדר נגד סן אנטוניו תפתח ביום ראשון.

אוקלהומה סיטי - ל.א לייקרס 90:106 (4:1 לת'אנדר בסדרה)

זה היה צמוד במשך שניים וחצי רבעים, אבל הרגליים העייפות של הלייקרס שוב לא הספיקו מול הת'אנדר הנלהבים והסיפור שלהם בפלייאוף הזה תם ונשלם. למעלה מ-18 אלף האוהדים באולם ואלפים נוספים שצפו במשחק ביחד ברחובות, חגגו העפלה לסדרת הגמר האזורית נגד סן אנטוניו. האמת? אין סדרה ראויה מזו.

ראסל ווסטברוק, שקלע 12 ברבע השלישי, הוליך לקראת סופו ריצה של 3:14 ומשם אוקלהומה סיטי לא הביטה לאחור. המומנטום שווסטברוק הוליך בדקות האחרונות של הרבע השלישי, נמשך אל תוך הרבע האחרון. הת'אנדר עלו ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק ושלשה של קווין דוראנט קבעה 77:91. קובי בריאנט, שקלע 42 נקודות ב-17 מ-31 מהשדה, המשיך לנסות להציל את המשחק לבדו. קלע, הטביע, אולם דבר לא באמת עזר נגד קבוצה טובה יותר.

ווסטברוק הוליך עם 28 נקודות, דוראנט הוסיף 25 ו-10 ריבאונדים וג'יימס הארדן קלע 17 מהספסל. בדקות הסיום המאמן סקוט ברוקס הוציא את כל הכוכבים, שקיבלו סטנדינג אוביישן מהקהל המאושר.

קובי שדרש מפאו גאסול יותר אגרסיביות אחרי תצוגה אנמית של הספרדי במשחק מספר 5, קיבל מהפורוורד מעט יותר עזרה וזה סיים עם 14 נקודות ו-16 ריבאונדים, אבל הפעם היה זה תורו של אנדרו ביינום להיעלם (10 נקודות ו-4 ריבאונדים). מטה וורלד פיס קלע 11, אבל הקבוצה מעיר המלאכים קיבלה מהספסל שלה 5 נקודות בלבד.

בוסטון - פילדלפיה 85:101 (2:3 לבוסטון בסדרה)

בסלטיקס היו פעם את "שלושת הגדולים", אבל אז רייג'ון הוכיח שהוא לא פחות גדול והפך לשחקן מרכזי נוסף. עכשיו יכול להיות שהקבוצה ממסצ'וסטס מצאה עוד גורם משמעותי: ברנדון באס. הפורוורד שהגיע בקיץ מאורלנדו, קלע 27 נקודות, 18 מהן ברבע השלישי, והסלטיקס עלו ל-2:3, מרחק ניצחון מעלייה לגמר האזורי נגד מיאמי או אינדיאנה.

באס, לו זה היה שיא קריירה בפלייאוף, היה שם בדיוק ברגע הנכון ואחרי מחצית ראשונה צמודה (47:50 לסיקסרס) הסלטיקס רצו ל-2:10 בסוף הרבע השלישי בו הם ניצחו 16:28. קווין גארנט הוסיף 20 נקודות, פול פירס קלע 16 ורייג'ון רונדו העמיד מספרים שגרתיים עבורו של 13 נקודות ו-14 אסיסטים.

אלטון ברנד, שהוליך את הקבוצה מפנסילבניה עם 19 נקודות, היה אופטימי בסיום ואמר לשחקני הסלטיקס: "ניפגש ביום שבת", כלומר למשחק שביעי. לאבוי אלן הוסיף 12, אוואן טרנר קלע 11 ואסף 10 ריבאונדים וספנסר הוז וג'רו הולידיי התחלקו שווה בשווה ב-20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully