וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקל: "מי שחשב שתהיה סדרה קלילה, קיבל תשובה"

הפועל ראשל"צ חזרה לחיים עם 1:1 בגמר מול מכבי. סטויקוביץ': "אפשר לקחת אליפות". מאור: "אמרתי שהם פייבוריטים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל ראשון לציון לא מוותרת על אליפות הליגה בכדוריד. האדומים השוו הערב (שני) את סדרת הגמר מול האלופה מכבי ראשון לציון ל-1:1, לאחר שניצחו 24:28 הודות לתצוגה נדירה בשער של טומיסלב סטויקוביץ'. המשחק השלישי בסדרת הטוב מחמישה ייערך ביום שישי, באולמה של מכבי ראשון לציון.

"בשני המשחקים האחרונים הייתי רע מאוד, והרגשתי שהייתי צריך לשנות משהו", אמר גיבור המשחק טומיסלב סטויקוביץ', שהציג את אחת ההופעות הגדולות של שוער בליגה הישראלית. "אני מאוד שמח שניצחנו, בלי הקהל לא היינו עושים את זה. עכשיו מתחילים מאפס, 1:1, והסדרה נמשכת. כל משחק הוא חדש, ואי אפשר לדעת מה יהיה. ידענו שאם הם רוצים לקחת את האליפות, הם יהיו צריכים להזיע, והרבה. שיחקנו הגנה טובה מאוד היום. כולם יצטרכו להמשיך ביכולת הזאת, ואני מאמין שאנחנו יכולים לקח את האליפות".

המאמן המנצח סער פרנקל: "היו שחשבו שתהיה סדרה קלילה, קיבלתם תשובה אחרת. אני גאה מאוד בשחקנים שלי. עכשיו אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו יכולים לנצח גם בגמר פלייאוף, ואני מאוד שמח שלפחות יהיה משחק רביעי. סטויקוביץ' הוא שוער גדול והוא יעזור לנו עד סוף העונה".

בצד השני, גלעד מאור לא הופתע מההפסד של קבוצתו: "ידעתי למה אמרתי שהפועל פייבוריטית. היא ניצחה את המשחק בצדק, שלטה בכל פרמטר, הובילה בכל המשחק. אם עידן מימון בגילו נלחם ככה, מגיע לו הניצחון. עכשיו אנחנו מסתכלים למשחק הבא".

אריאל רוזנטל הוסיף: "החטאנו המון וזה עלה לנו ביוקר. הם הגיעו יותר מוכנים, הגיע להם הניצחון, ועכשיו אסור לנו להפסיד אף משחק. אני מקווה שכולנו נרים את הראש כי אין ברירה אחרת - חייבים לנצח ביום שישי". על היכולת של סטויקוביץ' בשערה של הפועל אמר: "לא זוכר כזאת תצוגה, הוא פגע היום".

הפועל ראשון לציון ניצחה 24:28 והשוותה את סדרת הגמר

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully