וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון השוותה את סדרת הגמר ל-1:1

מערכת וואלה! ספורט

21.5.2012 / 21:25

הצגה גדולה של השוער טומיסלב סטויקוביץ' סידרה להפועל 24:28 בדרבי מול מכבי ראשון לציון. הגמר פתוח לחלוטין

סדרת גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד לא תסתיים כל כך מהר. הפועל ראשון לציון השוותה הערב (שני) את הסדרה ל-1:1, כשניצחה את האלופה מכבי ראשון לציון 24:28 באולם הביתי באשלים והבהירה כי לא תאפשר ליריבתה העירונית טיול קל לעבר אליפות רביעית ברציפות. אחרי שלושה הפסדים בדרבי העונה וניצחון בודד בדרך לזכייה בגביע, האדומים נהנו ממפגן נדיר של השוער טומיסלב סטויקוביץ' וצעדו לניצחון שקובע כי סדרת הטוב מחמישה משחקים לא תוכרע כבר ביום שישי הקרוב.

גל אברהם שחקן מכבי ראשון לציון מול טומיסלב סטויקוביץ' שוער הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
נעל את השער. טומיסלב סטויקוביץ' עוצר את גל אברהם/קובי אליהו

הפרצופים של שחקני מכבי ראשון לציון בדקות הראשונות לימדו על הצפוי במשחק. סטויקוביץ' הנפלא נעל את השער וגרם לתסכול רב אצל פיליפ מריאן ויוהאן רושקה, צמד הרומנים שאחראים על מרבית השערים של מכבי העונה ולא מצאו את הרשת עד הדקה ה-26. מן העבר השני, בויאן בוטוליה הפציץ מכל עבר ויחד עם עידן מימון הוביל את המארחים לריצה נהדרת ויתרון 4:10. אחרי יותר מ-10 דקות בהן לא הצליחו להכניע את סטויקוביץ', שחקני מכבי התעוררו ומזערו נזקים לפיגור בן שלושה שערים בלבד במחצית (13:10).

סטויקוביץ' היה הדמות המרכזית גם במחצית השנייה. מכבי ראשון לציון נראתה יותר טוב מהפועל לאחר ההפסקה, אבל בכל פעם שהתקרבה ונראה היה כי היא מסוגלת לחזור, השוער הסרבי פרש את זרועותיו ועצר כדורים בזה אחר זה, כולל פנדלים משבעה מטרים. 23 עצירות היו לו עד לדקה ה-50 ו-27 בסיומו של המשחק. ביום כזה, גם מלכת הקאמבקים לא מסוגלת לחזור. הפועל ראשון לציון השוותה את הסדרה, מכבי יכולה להתנחם בכך שהיתרון בשובר השוויון נותר שלה (הודות לניצחון הגבוה יותר במשחק הראשון).

מהלך המשחק

שלוש וחצי דקות לקח למכבי ראשון לציון לשבור את הקרח. פיליפ מריאן החטיא פנדל כבר בפתיחה מול טומיסלב סטויקוביץ', גל אברהם נעצר בקורה ואריאל רוזנטל היה הראשון במשחק למצוא את הרשת. בויאן בוטוליה נכנס לעניינים בשורות המארחים, סטויקוביץ' המשיך להצטיין בין הקורות ועידן מימון שפתח בשביעייה התכבד בשער שהעלה את הפועל ראשון לציון ליתרון וסלל את הדרך ל-4:8 מבטיח.

גלעד מאור נאלץ לקחת פסק זמן אחרי דקות ארוכות ללא שער, אך זה לא הועיל מול סטויקוביץ' שנעל את השער, עצר עוד פנדל וגם שלוש פעמים נוספות באחד על אחד. חבריו ניצלו זאת ויוני רוזנטל הקפיץ את הקהל אחרי בישול מבריק של מימון. אחרי יותר מ-10 דקות בלי שער, הקפטן יואב נאמן החזיר מעט צבע לפנים של מכבי עם כדור ברשת ודור גבע הצעיר, הבן של היו"ר יוסי, צימק בשני שערים ל-12:9. מימון חשב שהוא חותם את תוצאת המחצית, אבל אקורד הסיום היה שייך למריאן, שפרק תסכול עם הפצצה מתשעה מטרים בשניית הסיום של 30 הדקות הראשונות. 10:13 להפועל.

כמו בפתיחת המשחק, גם המחצית השנייה החלה בבליץ של הפועל, שברחה ל-11:16 עם שערים של מימון, שי הרשקוביץ ועוז חממי. סטויקוביץ' הבלתי נלאה הוסיף עוד עצירת פנדל לאוסף, אבל מכבי בכל זאת לא נשברה וצימקה ל-20:17 עם שער ראשון משבעה מטרים, עליו היה חתום רושקה. הצהובים נהנו מיתרון מספרי ויכולים היו להקטין את הפער עוד יותר, אולם איבדו כדורים בשלומיאליות ומצאו עצמם בפיגור 24:20 עם הכניסה ל-10 הדקות האחרונות.

במכבי כבר החלו לחשוב על ההפרש וניסו להוריד אותו מתחת לחמישה שערים, אלא שהם לא מצאו תשובה ליד שמאל של מימון, שהגדיל ל-21:26 עם החמישי שלו במשחק. דווקא אז ביצע בוטוליה שטות שעלתה לו בהרחקה והפקירה את חבריו, ומכבי הקטינה ל-26:24 בזכות שערים של רושקה וחן בירנבאום. כאן סטויקוביץ' חזר להשתלט על העניינים והבטיח את ניצחונה של קבוצתו עם 24:28 בסיום.

כבשו להפועל ראשון לציון: בויאן בוטוליה 8 שערים, טל הרשקוביץ ועידן מימון 6 כל אחד, מריוס לפ 3, גידי שירי, גיא כהן, יוני רוזנטל, ערן צרפתי ועוז חממי 1 כל אחד.

כבשו למכבי ראשון לציון: יוהאן רושקה 5, אריאל רוזנטל ויואב נאמן 4 כל אחד, חן בירנבאום 3, אמיר לנגליב, דור גבע ועופר לוזון 2 כל אחד, עמיר אהרון ופיליפ מריאן 1 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully