וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הבחירות לאיגוד הכדורסל יידחו

21.5.2012 / 18:38

בישיבת ההנהלה הוחלט לערוך את הבחירות רק בעוד 45 יום ולא בעוד שבועיים, במידה ולא יתקבלו תשובות מרשם העמותות

היום (שני) התכנסו חברי הנהלת איגוד הכדורסל ודנו בנושא הבחירות שנקבעו לתאריך 4.6.2012. בהסכמת פה אחד של כל חברי ההנהלה הוחלט לדרוש מהיועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עורך דין רונן וינברג, לפנות לרשם העמותות ולהגיע להסכמות ותובנות בכל הנוגע להליך הבחירות, בכפוף לתקנון איגוד הכדורסל.

הנהלת איגוד הכדורסל התכנסה היום (שני) לישיבה בה עלו בין היתר הנושאים הבוערים שלפני הבחירות, שהיו אמורות להתקיים ב-4 ביוני, וצפויות להידחות. כזכור, חברי מרכז הפועל ביקשו למעשה להאריך את כהונתו של אבנר קופל כממלא מקום יו"ר האיגוד, ובהסכמה פה אחד של כל חברי ההנהלה הוחלט לדרוש מהיועץ המשפטי של האיגוד, עו"ד רונן וינברג, לפנות לרשם העמותות ולהגיע להסכמות בנוגע להליך הבחירות בכפוף לתקנון האיגוד.

על פי ההחלטה, במידה ולא יתקבלו מהרשם תשובות בפרק זמן של עד 21 יום, ייערכו בחירות תוך 45 יום. בנוסף הוחלט על הקמת ועדה שתבחן את האפשרות הכלכלית לגשת למכרז לאירוח אליפות אירופה ב-2017.

כמו כן קיימת דרישה מצד חברים רבים, וביניהם חברי תנועת "עוז" בראשות אורנה אוסטפלד, שאול אייזנברג ומי שיעמוד בראשם במידה שייבחר, צביקה שרף, לקיים בחירות חשאיות להנהלת איגוד הכדורסל. על פי חברים שונים על אף ההתבטאויות של אבנר קופל בתקשורת כי הוא הורה ליועץ המשפטי לקיים את הבחירות בצורה המחמירה ביותר, ובין היתר בצורה חשאית, הדברים לא צפויים להעשות כך. על פי אותם חברים במכתב שהוציא היועץ המשפטי צוין כי הבחירות ייערכו באותה מתכונת כפי שנעשו עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully