וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז הגישה עתירה לקיים בחירות חשאיות לראשות האיגוד

הסיעה פנתה לבית הדין העליון של האיגוד בדרישה לעמוד בתקנון. האיגוד: "הבחירות יתקיימו לפי התקנון המחמיר ביותר"

חבר הכנסת לשעבר אבשלום אבו וילן הודיע היום (חמישי) בתום פגישה עם צביקה שרף על הצטרפותו לרשימת עוז בבחירות החשאיות שיתקיימו להנהלת איגוד הכדורסל ב-4 ביוני. וילן שעמד בראשות ועדת הספורט בכנסת ובראשות הוועדה למניעת האלימות הביע את בטחונו שהבחירות יתנהלו בצורה חשאית.

סיעת עוז הגישה היום עתירה לבית הדית העליון של איגוד הכדורסל באמצעות עו"ד אמיר רוזנברג, בה היא דורשת בין היתר כי הבחירות יתקיימו באופן חשאי כפי שקובע תקנון האיגוד ובהתאם לדרישת רשם העמותות. "סיעת עוז באיגוד הכדורסל חוזרת ודורשת מממלא מקום היו"ר, אבנר קופל, להפסיק לדבר בשני קולות ושיעמוד מאחורי הצהרותיו שהושמעו רק אמש בתקשורת, לקיים בחירות חשאיות ללא ייפויי כח", הבהירו בסיעה. "לא ייתכן שקופל אומר דברים ברורים מצד אחד ומצד שני הוא שולח את היועץ המשפטי שלו לקבוע דברים הפוכים לגמרי".

מוקדם יותר הבהיר דובר איגוד הכדורסל כי "בניגוד לפרסומים מגמתיים, הנחה מממלא מקום יושב ראש איגוד הכדורסל את היועץ המשפטי לאיגוד והמנכ"ל כי הבחירות לאיגוד יתקיימו לפי התקנון המחמיר ביותר, קרי בחירות חשאיות ואחוז יפויי הכוח אם יהיה, ייקבע על פי אישור רשם העמותות. הנהלת האיגוד והיו"ר עומדים על כך שהבחירות יתקיימו בצורה הברורה ביותר והמחמירה ביותר".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully