וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מירקו אורמוש ומהראן לאלה על הכוונת

21.5.2012 / 16:18

שחקני הפועל תל אביב, שמסיימים חוזה אצל האדומים, נמצאים ברשימה של אלישע לוי. שמעון הרוש ממתין להחלטה לגביו

מירקו אורמוש ומהראן לאלה, שחקני הפועל תל אביב בעונה החולפת, נמצאים על הכוונת של מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. הקרואטי בן ה-23 מסיים חוזה בהפועל תל אביב, ובהפועל באר שבע אישרו כי שמו עלה בימים האחרונים, אך טרם החל משא ומתן. אורמוש כבש חמישה שערים העונה, שניים מהם שערי ליגה. הוא הושאל להפועל תל אביב מהיידוק ספליט, אליה שייך כרטיסו. לאלה בן ה-30 צפוי להיפרד גם הוא בקיץ מהאדומים, לאחר שהצטרף לקבוצה ב-2008/9 ונחשב להברקה של אלי גוטמן עד הפציעה הקשה בעונה שעברה.

בנושא אחר: המגן שמעון הרוש ממתין להחלטה של הנהלת הקבוצה בעניינו, זאת לאחר שביקש לעזוב את המועדון בשיחה עם המנכ"ל, אסי רחמים. לשחקן יש חוזה לעונה הבאה, אבל למרות זאת הוא לא מעוניין להמשיך. כפי שכבר פורסם, אוהד לויטה, אביתר אילוז, אבי יחיאל ויוסי שבחון מסיימים חוזה ובהמשך השבוע צפויה ההנהלה להיפגש עם חלקם. סיראז' נאסר ממתין להצעה רשמית של גנט או סטנדרד ליאז' עבורו, ואם זה יקרה הוא יבקש לעזוב ויתנגד להארכת החוזה.

הקבוצה תשוב להתאמן בסוף החודש הבא. היא צפויה לצאת למחנה בפולין ב-23 ביולי. מאמן השוערים גיורא אנטמן אמור להיפגש עם מכבי חיפה בקרוב. אם לא יוצע לו להאריך את החוזה ולשמש בתפקיד בכיר במחלקת הנוער, הוא יחתום בבאר שבע. כזכור, אלישע לוי ביקש בסוף השבוע מאלונה ברקת למנות אותו יחד עם רני גולדיג לעוזריו בקבוצה. גיורגי דרסיליה כבר החל לעבוד ויהיה עוזרו בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully