וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הרוש ביקש להשתחרר, גישוש אצל זגורי

20.5.2012 / 13:36

המגן מאוכזב מדקות המשחק ומחזיק בהצעות ממספר קבוצות. האדומים בדקו חושבים על הקשר, ששיחק אצל אלישע לוי בחיפה

מגן הפועל באר שבע, שמעון הרוש, ביקש לעזוב את הקבוצה למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. הרוש, שלא קיבל דקות מגיא לוי בעונה החולפת כפי שציפה, מעוניין לקבל דקות משמעותיות בעונה הבאה. אחת הסיבות להחלטה של הרוש היא העובדה שאופיר דוידזאדה, שחקן בית המוערך על ידי ראשי המועדון, הועדף על פניו בהרכב במהלך כל העונה.

בשבוע שעבר יזם הרוש שיחה עם המנכ"ל אסי רחמים במהלכה הודיע לו כי הוא מבקש לחפש קבוצה אחרת. להרוש הצעות ממספר קבוצות בליגת העל.

אגב דוידזאדה, בימים האחרונים מתברר כי גורמים במכבי חיפה בדקו האם הוא סיים חוזה במועדון, אך כרגע אלישע לוי לא מתכוון לשחררו. בכל מקרה, האופציה המועדפת על מכבי חיפה בעמדת המגן השמאלי היא עומרי בן הרוש.

באר שבע תאיץ בשבועות הקרובים את המגעים עם שחקני חיזוק בהם מעוניין לוי. כזכור, המאמן ממתין להחלטת הזרים ששוחררו ממכבי חיפה (בוליאט, שראנוב ויאיא). כמו כן, פביאן סטולר, גיא צרפתי ועלי עוסמאן מועמדים לקבוצה.

ביממה האחרונה נודע כי במועדון בדקו את האפשרות לצרף את ישראל זגורי, שקיבל השבוע הודעה כי הוא אינו בתוכניות לעונה הבאה אצל ראובן עטר במכבי חיפה. השחקן שיחק תחת אלישע לוי בחיפה, אך החליט לצאת לשנת השאלה בעונה החולפת בבני יהודה.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully