וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: אלישע לוי ביקש מברקת למנות את גולדיג ואנטמן

20.5.2012 / 0:10

השניים צפויים לחבור לדרסיליה בצוות המקצועי. המאמן ממתין להחלטה של הזרים בחיפה. סיראז' נאסר הוצע לגנט וליאז'

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, ביקש בסוף השבוע מאלונה ברקת למנות את רני גולדיג וגיורא אנטמן לתפקיד מאמני הכושר והשוערים של הקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לוי מתכוון להביא עימו את הצוות המקצועי שלו ממכבי חיפה. עוזרו גיורגי דרסיליה כבר החל לעבוד כשצפה בסוף השבוע במשחק של קבוצת הנוער. בבאר שבע צפויים למנות את השניים בקרוב ובכך תושלם בניית הצוות המקצועי. הדבר לא פוגע בעוזר המאמן שמעון ביטון, שישמש כעוזר נוסף בצוות המקצועי. ההחלטה להשאירו נובעת מהרצון לשמר דמות מקומית בצוות.

בינתיים, לוי ממתין להחלטה של הזרים ששוחררו ממכבי חיפה – הבלם יוריצה בוליאט, הקשר סיידו יאיא (מחזיק בהצעה מפולין) והשוער בויאן שראנוב. האחרון בא בחשבון רק אם אוהד לויטה לא יסגור בקבוצה לעונה הבאה. לגבי בוליאט, הבלם בודק אופציות בבלגיה ובמדינות נוספות ואם לא יסגור שם, לוי ינסה להביאו לבאר שבע. בוליאט זומן שוב לסגל הרחב של נבחרת קרואטיה ולכן מתלבט מאוד האם להגיע לקבוצה. פביאן סטולר וגיא צרפתי הם שני שמות שעלו בסוף השבוע, יחד עם עלי עוסמאן. המאמן מתכוון להביא בכל מקרה מגן ימני, שהייתה אחת מנקודות התורפה של הקבוצה מאז ששבה לליגת העל.

בימים הקרובים יוזמנו חמישה שחקנים לשיחות עם ההנהלה – השוער אוהד לויטה, המגן אביתר אילוז, הבלם אבי יחיאל והקשר יוסי שבחון שהחוזה שלהם הסתיים בסוף העונה, והחלוץ סיראז' נאסר שמנסה למצוא קבוצה באירופה. ככל הידוע, סוכנו דודו דהאן מנסה לשדכו לגנט וסטנדרד ליאז'. דהאן שוהה כרגע בחו"ל וייתכן שתוגש בקרוב הצעה לבאר שבע. כזכור, נציגי גנט כבר צפו בנאסר העונה, אך העובדה שדהאן הציע לשתי הקבוצות לבחון אפשרות להחתימו מלמדת שישנה התקדמות בעניין. כזכור, בבאר שבע הודיעו עוד בחודש שעבר כי ישנה כוונה להציע לשחקן חוזה משודרג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully