וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד וברצלונה יסתערו על כוכבי מנצ'סטר סיטי?

בספרד מדווחים שהבלאנקוס רוצים את דויד סילבה אם קאקה יילך לפ.ס.ז', ברצלונה רוצה את פבלו סבאלטה במקום אלבס

התקשורת הספרדית מדווחת הבוקר (שני) על יעד חדש ברדאר של ריאל מדריד: דויד סילבה. ב"אס" טוענים שלמרות שביעות הרצון של ז'וזה מוריניו מהחלק ההתקפי שלו (121 שערי ליגה לריאל, 118 שערים מרונאלדו היגואין ובנזמה), המאמן עדיין היה רוצה לצרף עוד שחקן יצירתי לקישור הקדמי לצד מסוט אוזיל ואנחל די מריה.

מוריניו יקווה שההתעניינות של פאריס סן ז'רמן בקאקה תניב הכנסה גדולה למדריד (25 מיליון יורו?), ואז יוכל לרכוש ממנצ'סטר סיטי את הקשר הספרדי הנהדר, שפתח את העונה מצוין בפרמיירליג, בשנת האליפות ההיסטורית של הסיטיזנס, וסיים כמלך הבישולים של הפרמיירליג. כזכור, ריאל כבר התעניינה בעבר בשחקן, לפני שעבר מולנסיה לסיטי.

עוד בריאל, איקר קסיאס, שחגג אתמול יום הולדת 31, אמר בראיון ש"היה קשה מאוד לזכות באליפות, התחרות עם ברצלונה הייתה קשה, אבל נרצה לבוא גם בעונה הבאה ולזכות בכל התארים". קסיאס טען ש"אני בכושר הטוב בחיי", והוסיף: "אני רוצה לפרוש בריאל, אני לא רוצה ללבוש חולצה אחרת לעולם".

* מנגד, "אל מונדו דפורטיבו" מדווח על עוד שחקן של מנצ'סטר סיטי על הכוונת של הגדולות בספרד: ברצלונה מתעניינת בפבלו זבאלטה, מגן אלופת הפרמיירליג. בארסה עדיין לא סיכמה על הארכת חוזהו של דני אלבס, אבל במועדון כבר סימנו מטרה חלופית במידה שהברזילאי לא ימשיך.

ההעדפה לזבאלטה היא לא רק בזכות היכולת שלו והתפקידים המגוונים שהוא יכול למלא, אלא גם בעיקר בזכות אופיו החיובי והקשר האישי הקרוב שלו עם ליאונל מסי וחאבייר מסצ'ראנו, כך על פי הדיווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully