וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "כרגע, אני יותר טוב ממסי"

כוכב ריאל מדריד בראיון נדיר: "ההשוואה מעייפת, אבל דוחפת אותנו", "לא אכפת לי מה חושבים עליי", "מוריניו? בחור צנוע"

כריסטיאנו רונאלדו העניק בסוף השבוע ראיון נרחב לרשת CNN וסיפק הצהרה: "כרגע, אני חושב שאני טוב מליאונל מסי". למרות זאת, רונאלדו הודה כי נמאס לו מההשוואה הבלתי פוסקת: "יש אנשים שאומרים שאני טוב יותר ואחרים אומרים שהוא. לפעמים ההשוואה מעייפת אותי וגם אותו כי משווים בינינו כל הזמן. אי אפשר להשוות פרארי לפורש כי המונע שונה. הוא עושה את דברים טובים בברצלונה ואני במדריד.

"אני חושב שהתחרות דוחפת אותנו ומעלה את הרמה. זו הסיבה שריאל וברצלונה הן הקבוצות הטובות בעולם. זה לא רק מסי ואני, אלא גם שחקנים אחרים".

רונאלדו התייחס להבדלי התדמית בינו לבין הארגנטינאי: "לפעמים, צריך לשים מסכה. אי אפשר לחייך לכולם כל הזמן. זה בלתי אפשרי ואני לא יכול לעשות את זה. אנשים לא מכירים אותי, אבל האופי שלי שונה. אני לא רוצה שכל בן אדם יכיר אותי, רק חברים קרובים וחברים לקבוצה. מה חושבים אנשים אחרים, בכנות, לא אכפת לי".

הפורטוגלי התייחס לעונה האחרונה: "נקודת השיא בקריירה שלי היא הזכייה באליפות הלה ליגה עם ריאל. זו הפעם הראשונה שלי ואני שמח כי מדובר בתואר החשוב ביותר. מבחינה אישית, הייתה לי עונה גדולה, כבשתי שערים ושברתי את השיא שלי. מדהים שהגענו ל-100 נקודות בליגה.

"הליגה הספרדית היא הליגה הקבוצה בעולם", המשיך רונאלדו. "כולם יודעים כמה קשה להתמודד מול ברצלונה. ניצחנו אותם וסיימנו ביתרון תשע נקודות שזה המון כאן בספרד. איזו עונה מדהימה. שיחקנו טוב מהם העונה, ניצחנו שם 1:2 והיינו ראויים לתואר. כרגע אנחנו טובים יותר, אבל אנחנו חייבים לכבד אותם כי מדובר בקבוצה גדולה".

על ז'וזה מוריניו: "כבן אדם הוא בחור צוע ופשוט ואנחנו צוחקים כל הזמן. יש לו סיפורים מצחיקים וזה נהדר. כמאמן, הוא שונה לחלוטין, רציני ומקצוען. זו הסיבה שהוא זוכה בכל כך הרבה תארים. הוא הכי טוב במה שהוא עושה: טקטיקה, מוטיבציה, עבודה עם שחקנים והתארים מדברים בעד עצמם. הוא זכה בתארים בכל מדינה בה עבד. כמעט אף אחד אחר לא עשה את זה וצריך להעריך את מוריניו על כך".

על ההדחה מליגת האלופות אמר: "אחד הימים הגרועים בקריירה שלי. תמיד קשה להפסיד ובמיוחד בפנדלים, אבל אני צריך להעריך את מה שעשיתי העונה בליגת האלופות ומה שעשיתי עבור המועדון".

על הגמר אמר: "כולם חושבים שבאיירן תנצח בקלות, אבל לא אני. צ'לסי כבר ניצחה את ברצלונה ויהיה משחק מעניין. צ'לסי חזקה מאוד, הם מגנים טוב ויוצרים למתפרצות. גם באיירן קבוצה פנטסטית. יהיה משחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully