וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול תפנה לפפ גווארדיולה

למרות האישור לנהל מגעים עם רוברטו מרטינס, האדומים חושבים בגדול ורוצים את הקטלאני. הסיכויים לעסקה נמוכים

ליברפול לא מבזבזת זמן בחיפושים אחרי מאמן שיחליף את קני דלגליש המפוטר. למרות שבמועדון קיבלו אישור מוויגאן לנהל משא ומתן עם הספרדי רוברטו מרטינס, האדומים חושבים בגדול. על פי דיווחים באנגליה הבוקר (שישי), הבעלים האמריקאים רוצים להביא לאנפילד את פפ גווארדיולה. הסיכויים לכך לא גבוהים, אבל מאמן ברצלונה צפוי לקבל פנייה והוא המועמד המועדף לתפקיד.

אחרי שהודיע כי לא ימשיך בברצלונה, הצהיר גווארדיולה כי הוא מעוניין לצאת לשנת שבתון, אך בליברפול ינסו לשכנעו להיענות לאתגר. כך או כך, באנגליה מדווחים כי אנשי כדורגל בכירים מייעצים לקבוצת FSG וכי המטרה של ראשי המועדון היא להנחית שם גדול שיחזיר את הקבוצה לליגת האלופות.

הרשימה הקצרה של ליברפול כוללת עוד מספר מועמדים: מנג'ר סוונסי ברנדון רוג'רס, שעדיין לא קיבל אישור מקבוצתו לפתוח במגעים, פאביו קאפלו, שכרגע מעדיף להמתין להצעה מצ'לסי, אנדרה וילאש בואש, דידייה דשאן, יורגן קלופ וגם מרטינס, שבמקביל מחזיק בהצעה גם מאסטון וילה.

"ליברפול עדיין מרגשת ומענייינת. אולי איבדנו קצת את הדרך, אבל עדיין מדובר באחד המועדונים הגדולים בעולם עם בסיס גדול של אוהדים ובעלים טובים ומחויבים", אמר ג'ון אייר מהנהלת המועדון. "זו אחת המשרות הטובות בעולם הכדורגל ואני בטוח שאנחנו יכולים להביא מנג'ר מהשורה הראשונה. אני לא חושב שאנחנו במצב בו מאמנים מנוסים ובעלי יכולת לא רוצים להגיע לכאן".

רוברטו מרטינס על הכוונת של ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully