וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויגאן אישרה לליברפול לשוחח עם רוברטו מרטינז

המנג'ר הצעיר, המועמד המוביל לרשת את דלגליש לפי סוכנויות ההימורים, מתקרב. יו"ר הלאטיקס: "ידעתי שהם יפנו אלינו"

האם נמצא המחליף לקני דלגליש? התקשורת האנגלית מפרסמת הערב (חמישי) כי וויגאן אישרה לליברפול לשוחח עם רוברטו מרטינז, וכעת מתחזקת מועמדותו של המנג'ר הספרדי הצעיר. "כשליברפול התקשרו, האמת שבדיוק נפגשתי עם רוברטו לגבי העונה הבאה, אמר לרשת סקיי יו"ר וויגאן, דייב וולאן. "תמיד אמרתי שכאשר נקבל פניה ממועדון גדול אאשר לרוברטו לדבר איתו, ואין הרבה מועדונים גדולים מליברפול".

"כשהם פיטרו את קני דלגליש חשבתי שנקבל דפיקה בדלת, והנה, היא הגיעה", הוסיף וולאן. "נתתי לו אישור והוא ידבר איתם בקרוב. אני לא יודע בדיוק מתי זה יקרה, אבל זה יהיה בקרוב. הייתי מאוד שמח להשאיר אותו בוויגאן, אבל יש לו הזדמנות לאמן קבוצה ענקית, וההחלטה היא שלו. דיברנו על זה שליברפול עברה הרבה שינויים בשנתיים האחרונות, וכרגע אין למועדון הזה לב. בקרוב נדע מה הוא החליט".

מרטינז (38) הגיע לוויגאן ב-2009 אחרי שלוש שנים מוצלחות בסוונסי הקטנה, והצליח להשאיר את הלאטיקס בליגה למשך שלוש עונות רצופות, כולל לא מעט נצחונות על קבוצות העילית של הממלכה. הספרדי נחשב לאחד המאמנים הצעירים והמבטיחים באנגליה, והוזכר לאחרונה כמועמד גם למשרת המאמן של אסטון וילה, שנפרדה מאלכס מקליש.

הספרדי מוביל גם בסוכנויות ההימורים: על פי אתר 'פאדי פאוור' למרטינז יחס של 8/11. אחריו ברשימה אנדרה וילאש בואש (2/9), ברנדן רוג'רס (1/6), פרנק רייקארד (1/10), רפא בניטס (1/10), דידייה דשאן (1/12), פאביו קאפלו (1/12), מרטין אוניל (1/16) ויורגן קלופ (1/16). מי שחולם על הכסף הגדול יכול להמר על ג'יימי קראגר לתפקיד (1/40), או על סטיבן ג'רארד (1/66), סוון גוראן אריקסון (1/80), קווין קיגן (1/100), דייגו מראדונה (1/100) ואפילו על רובי פאולר (1/150).

דרמה בליברפול: קני דלגליש פוטר

מוקדם יותר היום אמר יו"ר וויגאן: "ליברפול זה מועדון מת"

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully