וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליברפול הפכה לחדר מתים, מקום שומם בלי לב"

אחרי הפיטורים של דלגליש, יו"ר וויגאן קוטל את ליברפול וממליץ לרוברטו מרטינז להתרחק מאנפילד. יו"ר ליברפול: "צריכים שינוי"

ליברפול נפרדה אתמול (רביעי) מקני דלגליש, ומתכוננת לעידן חדש. "קני תמיד יישאר הרבה יותר ממאמן שזכה עבורנו באליפויות", אמר הבעלים ג'ון הנרי אחרי הודעת הפיטורים, "הוא הרבה מעבר לכוכב עבר שזכה באליפויות. במובנים רבים, הוא הלב והנשמה של המועדון הזה. הוא תמיד שם את המועדון ואת אוהדיו לפני הכל. הוא תמיד יהיה חלק ממשפחת אנפילד. עכשיו האחריות שלנו היא למצוא את האיש הנכון שיסתמך על היסודות החזקים שנבנו ב-18 החודשים האחרונים".

יושב הראש טום וורנר מודה שהמועדון זקוק לשינוי. "התוצאות בליגה היו מאכזבות, ולמרות שאנחנו נמשיך בתהליך ההתקדמות שלנו, היינו צריכים לעשות שינוי".

אחד המועמדים העיקריים שהוזכרו הוא רוברטו מרטינז, מאמן וויגאן אתלטיק. יושב ראש וויגאן דייב ווילן שמע על המועמדות של המאמן שלו, הודיע שהוא ימליץ לו בחום לא לעבור, והגיב בצורה שמייצגת היטב את מעמדה הנוכחי של ליברפול.

"לליברפול יש אוהדים נהדרים", אמר ווילן, "אבל המקום הזה הוא חדר מתים, מקום שומם, בלי לב. כל מה שאני יכול להגיד זה שזה מצער עבור האוהדים. המועדון הזה זקוק למבנה ניהולי חדש".

ווילן גם סבור ש"הם לא היו צריכים לפטר את דלגליש, הם היו צריכים להפוך אותו ליושב ראש. עוד לא קיבלתי שום פנייה בנוגע לרוברטו, אבל אני לא חושב שהוא צריך ללכת לליברפול".

על פי הדיווחים, בליברפול ירצו להחתים את המאמן הבא על חוזה ארוך טווח, לארבע או חמש שנים. תקציב הרכש שיינתן לו יהיה כ-30 מיליון ליש"ט. ב"גארדיאן" טוענים שגם יורגן קלופ (דורטמונד) ודידייה דשאן (מארסיי) מועמדים, כמו גם אנדרה וילאש בואש ורפא בניטז.

אשתו של דלגליש מרינה כתבה בטוויטר ש"זה באמת יום עצוב עבור כולנו, אבל תמיד נישאר אוהדי הקבוצה. כולנו גאים בקני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully