וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בן עמי: "החזון של ניר ארקין התגשם, חשוב שיישאר"

19.5.2012 / 13:51

הפועל ר"ג חגגה עד הבוקר את העליה, הקפטן מקווה שהבעלים ישנה החלטתו: "הוא ראה כמה פוטנציאל יש למועדון הזה"

הפועל רמת גן חגגה אמש (שישי) את שובה לליגת העל, כאשר אנשי הקבוצה, השחקנים, הצוות המקצועי, ההנהלה ומאות אוהדים בילו עד אור הבוקר במסיבת עליה חגיגית שנערכה במועדון בתל אביב. זו היתה עונה מלאה בתהפוכות עבור רמת גן, שפתחה אותה בצליעה, אך ככל שהלכו והתקדמו המחזורים, השתלטו שחקניו של פרדי דוד על המקום הראשון ושהו בו באופן כמעט רצוף עד המחזור האחרון – לפני ואחרי הקיזוז.

במועדון נאלצו להתמודד העונה עם כמה משברים ובראשם מותו הטרגי של איגור צ'קאנה בן ה-12, בנו של קרלוס צ'קאנה, שהלך לעולמו לפני חצי שנה, אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. לפחות על פי התוצאות על המגרש, נראה כי הטרגדיה שפקדה את משפחת צ'קאנה חיברה את השחקנים ליחידה אחת ואיחדה את המועדון כולו. כבר במשחק הראשון שנערך ביום הטרגדיה של צ'קאנה, גברו הרמת גנים 0:3 על בני לוד, ומאז לא נעצרו עד העלייה המתוקה אמש באצטדיון 'המושבה'.

בעוד שמרבית שחקני הסגל וגם המאמן פרדי דוד חתומים גם לעונה הבאה, מרחפת מעל המועדון עננה כבדה בכל הנוגע להישארותו של הבעלים ניר ארקין, שהודיע כי הוא עוזב את המועדון ואת הכדורגל הישראלי בשל אירועי הקטטה בוינטר, במשחק הקודם בין הפועל רמת גן ובני לוד. בעקבות עלייתה של רמת גן מופעלים על ארקין לחצים כבדים להישאר וכפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, ינסו אנשי המועדון לשכנע אותו לחזור בו מהחלטתו. לוואלה! ספורט אף נודע כי קיימת אפשרות, אם כי בסבירות נמוכה, שארקין אכן יעזוב את המועדון אך ימנה גורם מטעמו שיעמוד בראש הקבוצה בעוד הוא יתמוך רק מאחורי הקלעים ולא יהיה מעורב בניהול השוטף של המועדון.

תמיר בן עמי: "יש בעליה הזאת משהו מיוחד"

קפטן הקבוצה, תמיר בן עמי, נאלץ לצפות בחבריו מהיציע אמש, בשל ההרחקה לאחר אירועי הקטטה בוינטר. "קשה מאוד לשחק 30 משחקים רצופים ודווקא ברגעים המכריעים אתה לא יכול ליטול חלק", אמר בן עמי לוואלה! ספורט. "שיחקו אתמול ילדים שלא התלבשו במהלך העונה כמו יקיר ברוכיאן ועומר חזום שהוכיחו שיש להם עתיד גדול בכדורגל הישראלי, מעצם הבגרות שהם הציגו במשחק. הם מוכשרים, אבל הם בעיקר הראו המון אופי ובגרות בחודש האחרון וכל הכבוד לכולם. בזכותם לא הורגש ששחקני ההרכב המשמעותיים, חסרים".

כמו כל אנשי המועדון, גם בן עמי ניצל את הבמה ופנה לבעלים ארקין בקריאה שיישאר: "אנחנו עדיין לא רוצים להשלים עם העזיבה של ניר, למרות שהוא נשמע חד משמעי. נכבד כל החלטה שלו ואנחנו מצטערים שזה מה שקרה, אבל ניר ראה במשחק אתמול כמה פוטנציאל יש למועדון הזה. ניר ארקין מלווה את הקבוצה הזו כאוהד מגיל 15. אתמול החזון שלו התגשם, הוא יכול היה להיות גאה ומסופק באיך שהמועדון הזה נראה ובאיך שהמועדון מתנהל וכמובן בכמות הקהל שהגיעה לאצטדיון. אני חושב שניר באמת צריך לשבת עם המשפחה שלו ולשקול שוב את צעדיו, כי אין אנשים כאלה בכדורגל, זה זן נדיר ומיוחד וחשוב מאוד שהוא יישאר. אנחנו לא אנשים אלימים וניר ארקין יודע את זה. הוא יודע מי האנשים שיש כאן ואני מקווה שאחרי העלייה הזו, הוא יחליט להישאר".

על ההעפלה עצמה אמר בן עמי: "יש לי במהלך הקריירה חמש עליות, אבל בעלייה הזו יש משהו מיוחד. יש תחושה אחרת, יש הרגשה של אקסטרה, אחרי כל מה שעברנו העונה. היה חשוב לנו להוכיח שאנחנו עדיין קבוצה ספורטיבית ושהאירועים האלימים הם מחוץ לתחום שלנו. זה קרה, וכל מי שהיה שותף לזה מצטער על מה שהיה, אבל אנחנו אנשים שעשו קריירה ספורטיבית יפה וחבל שזה קצת קילקל לנו".

בן עמי סיפר בהתרגשות על האירוע הכי כואב שעבר העונה על המועדון: "במהלך השנה נפרדו מבן יקר, איגור צ'קאנה. כאחד שמשחק עם קרלוס בחמש השנים האחרונות, הייתי עד לכל התהליך ולכל התקופה שבה איגור הבריא והמחלה שוב חזרה לצערנו. הסוף היה רע ומר וידוע לכולם, אבל הילד הזה, הילד הגיבור הזה חיזק את כולנו, המבוגרים, ונתן לנו כל כך הרבה כוחות. קצת גימגמנו בתחילת השנה עד המשחק הראשון נגד בני לוד וכשזה קרה זה פשוט חיבר את כולנו ומאז אי אפשר היה לעצור אותנו. היתה לילד הזה אישיות מדהימה. הוא נלחם במחלה הזו בצורה כל כך הירואית ואיפשהו זה גם הקרין עלינו. כל האירועים שעברנו התחברו לעלייה מאוד מיוחדת ומרגשת. הפועל רמת גן היתה הקבוצה הכי טובה בליגה העונה".

הפועל רמת גן ניצחה את בני לוד 0:2 ועלתה לליגת העל

הפועל רמת גן חוגגת את הנקמה בבני לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully