וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: "הצדק יצא לאור", לחץ כבד על ארקין להישאר

18.5.2012 / 17:56

בהפועל רמת גן חגגו את הנקמה בבני לוד, הבעלים ישקול את עזיבתו?. בוקסנבוים: ”עברנו עונה קשה”. אבו סובחי השתולל

ברני ארדוב

הפועל רמת גן חזרה הערב (שישי) לליגת העל ממנה נשרה בעונה שעברה, עם ניצחון 0:2 על בני לוד במשחק הישיר על העלייה לליגה הבכירה. האורדונים עמדו בלחץ מול כמעט רבבת צופים באצטדיון המושבה אותם איבטחו מאות שוטרים וסדרנים, שימחו את הקהל האדום-שחור והשכיחו לרגע את הטעם הרע מהקטטה ההמונית מול אותה לוד לפני חודש.

פרדי דוד אמר בסיום: "במאני טיים בוקסה הגיע ונתן לנו שערים מול אחי נצרת וגם היום. צריכים להבין שקבוצה לא מנצחת, אז הקומץ לא מרוצה. כעסתי, אבל אני לוקח בפרופורציות. הצדק יצא לאור היום. היו להם שני מצבים לתת גול ולחזור ואחרי זה הבנתי שיש ניסים. יש משברים, הבעלים עוזב, ילד של אחד השחקנים נפטר ולא נשברנו. האמנו שנעלה והעובדה שבני לוד לא ניצחה אותנו בארבעה משחקים, מוכיח הכל. ההישג הזה שייך לשחקנים ואני מקדיש את העלייה לקרלוס צ'קאנה ולמשפחת ארקין. הם ראו שהפועל רמת גן יודעת לעשות דברים יפים ואני פונה אליהם היום כשעלינו".

אופיר חמו: "לא יודע איך היה הגול, רצתי ואני שמח שזה נכנס. הכי חשוב שניצחנו ועלינו אחרי עונה מתישה. היו הרבה עליות וירידות, אין עלייה מתוקה כזו. אני מאושר. הפועל רמת גן זהמ קום עם מסורת, בעל בית מדהים וצוות מקצועי אדיר. אני שמח שזה הצליח והפנים קדימה. חשוב שמשפחת ארקין תישאר בכדורגל הישראלי, אני מקווה שאחרי ההצגה הזו זה יקרה. אין ספק שהאירוע שהיה במשחק הקודם לא יפה, זה לא מתאים לכדורגל. היה לנו פה מקום לתקן וכל הכבוד, היה ספורטיבי".

עומר בוקסנבוים אמר: "איזה שבוע מרגש. עברנו קיזוז, הפחתת נקודות וסיימנו עם ניצחון מתוק. אין ראויים מאיתנו. היינו הכי טובים וכל הכבוד לכולם. אני משתדל לא לבכות, אבל עכשיו זה מתפרץ לי".

קרלוס צ'קאנה מירר בבכי ונזכר בבנו איגור, שמת במהלך העונה: "אמרתי כבר בשבוע שעבר שאיגור עוזר לנו המון מלמעלה. אין דברים כאלה. אני כל כך סובל מזה ואני רוצה להגיד לו תודה רבה על כל מה שהוא עושה בשבילנו. קשה מאוד לא לראות אותו בטריבונה כמו פעם. תודה לכולם".

הבעלים ניר ארקין, שלא נכח במשחק, הגיע לאצטדיון בסיום ונכנס לחדר ההלבשה, שם השחקנים שרו לו: "תישאר, תישאר". פרט לשחקנים פנו לארקין גם גורמים בהנהלה ועשרות אוהדים שביקשו ממנו לשקול שנית את החלטתו לעזוב את המועדון. כמאה אוהדים הקיפו את אוטובוס השחקנים עם סיום המשחק, הורידו ממנו את פרדי דוד, רקדו איתו ושרו. גם הם פנו לארקין בבקשה להישאר בקבוצה. כעת נודע כי עשויה להיווצר סיטואציה, בה ארקין יישאר, אבל לא כבעלים אלא כתומך מאחורי הקלעים ובמצב כזה הוא ימנה מישהו מטעמו שינהל את הקבוצה.

ארקין עצמו היה נרגש מאוד בסיום ואמר: "זה לא זמן לדבר עכשיו על העונה הבאה. אני לא רוצה להתייחס לזה כרגע. היום הזה מוקדש כולו לחגיגות, נחגוג כל הלילה. צריך לזכור שרמת גן עלתה ליגה שלוש פעמים השנה. בסיום העונה הסדירה, שסיימנו ראשונים. פעם שנייה כשסיימנו ראשונים את הפלייאוף ופעם שלישית היום. מגיע לנו לעלות".

"אני מקדיש את הניצחון להרבה אנשים, בעיקר חמישה, שיקרים לי במיוחד. המאמן פרדי דוד, שנאלץ להתמודד עם הרבה מאוד קשיים, עם בעלים שהודיע על עזיבה ועם כמות גדולה של מורחקים במחזורי הסיום ועדיין עשה עבודה אדירה. אני רוצה להודות למנכ"ל ניר כץ, עךל הנאמנות הגדולה שלו לתפקיד. לקרלוס צ'קאנה, שאי אפשר לתאר במילים מה האו עשה בשביל הפועל רמת גן ולאיגור צ'קאנה, הילד המדהים הזה, שנלחם במחלה במשך מספר שנים. אומנם הפסדנו בקרב להצלת איגור, לצערנו הרב, אבל אנחנו יודעים שהבקשה האחרונה שלו הייתה שנעלה והיום קיימנו את זה. האיש האחרון שאני רוצה להודות לו זה איתי ארקין. שמעתי כל העונה דיבורים על זה שהוא משחק כי הוא אח שלי והבן של... ראיתם אותו היום במיטבו. לא הרבה שוערים היו לוקחים את הכדור החופשי של קובי חסן. יש לרמת גן שוער ענק, איתי ארקין הוא שוער גדול ורק אחר כך הוא אח שלי".

אבו סובחי השתולל בסיום

בצד המפסיד נרשם זעם רב כלפי ההתאחדות לכדורגל, והיו"ר אבו סובחי השתולל בסדרת קללות וצעקות רמות במהלך כל המחצית השנייה וטען שגם במקרה של ניצחון של לוד ההתאחדות לכדורגל הייתה מתעלמת מהתוצאה.

המאמן המורחק סלימאן אזברגה אמר: "לא ראיתי מה קרה עם אבו סובחי, הגעתי רק בסוף. לא לעניין, צריך להתקדם. אני מאוכזב מהמשחק עצמו, לא נתנו את היכולת הידועה שלנו. הצגנו כדורגל לא נכון, לא הייתה משמעת טקטית על המגרש. הפועל רמת הגיע לשני מצבים וחצי ונתנה שני גולים, כל הכבוד להם. אנחנו לא ניצלנו אף מצב. בתחילת העונה ביקשו מאיתנו להישאר בליגה בכלל. מבחינתי בני לוד עלתה ליגה עם ההישג הגדול שלה, בלי תקציבים ובלי מגרש. חבל שלא השלמנו את כל הכדורגל הטוב שהיה לנו במהלך השנה. ההרחקה שלי פגעה מאוד בקבוצה. אם הייתי על הקווים היינו רואים דברים טובים וכולם יודעים שמאמן זה חמישים אחוז בזמן המשחק. כשמרחיקים אותו בלי לתת להעביר הוראות, זה קשה. צריך להסתכל קדימה, הכדורגל לא נגמר היום. הגיע לנו לעלות, היינו הכי יציבים בליגה, הבקענו הרבה ונתנו הצגות שמתאימות לליגת העל. נכשלנו במשחק המכריע לצערי הרב וזה כואב".

על חקירת המשחק מול אחי נצרת ותגובת ההתאחדות אמר אזברגה: "ההתאחדות שמה לעצמה מטרה אחת- אם בני לוד תנצח, התוצאה לא תקבע ואם רמת גן תנצח, התוצאה כן. מה זה התקדימים האלה על חשבוננו. האוהדים שלנו שקטים וחבל שהכדורגל שלנו מתנהל בביזיון. לא מעניין אותי מנהלת, צריך שיהיה כדורגל נטו וזה לא קורה. הרבה דברים מתנהלים לא נכון ואנחנו הולכים אחורה".

לקראת העונה הבאה הוא הוסיף: "אני לא מאחל לאף אחד עונש כבד כמו שקיבלתי. בית הדין גמר לי את העונה הבאה והדברים שנענשתי עליהם הוכתבו כלפי בכוח. חבל שפוגעים ברמה כזו במאמן צעיר, שעושה דברים יפים בכדורגל. מגיע לאחת משתי הקבוצות ואני אומר להפועל רמת גן מברוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully