וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר קאן: "באיירן מוכנה לשלוט בעשור הבא באירופה"

שוער העבר תולה הרבה תקוות בגרמנים לקראת הגמר הערב. בצ'לסי עסוקים בשאלה האם די מתאו יקבל את התפקיד אם יזכה

לא מעט גבות התרוממו אחרי שלב חצי הגמר בליגת האלופות כשצ'לסי ובאיירן מינכן העפילו לגמר, ולפני שהערב (שבת, 21:45, ערוץ 2, 5HD) שתי הקבוצות ייפגשו, מי שמספק ניתוח מעניין לגבי ההשלכות של גמר כזה הוא שוערה לשעבר של באיירן מינכן אוליבר קאן.

"באיירן מינכן יצרה את כל התנאים לשלוט בעשור הבא באירופה", טוען קאן בראיון בגרמניה. "זה לא יהיה משחק ביתי בתחושה שלו כי יהיו הרבה מאוד אוהדים של צ'לסי באיצטדיון. שתי הקבוצות מתחילות בעמדה זהה מכיוון ששתיהן הפסידו בגמרים האחרונים שלהן, באיירן ב-2010 וצ'לסי ב-2008. שתיהן יודעות עד כמה כואב להפסיד". קאן מנתח את הקבוצה של רוברטו די מתיאו, ומסביר: "אני לא חושב שצ'לסי תשנה את הסגנון שלה בצורה חדה. נגד ברצלונה הם היו מאוד פיזיים, הגנתיים וחסונים. בנוסף הם שיחקו על כדורים ארוכים לדידייה דרוגבה, שיש לו משחק ראש טוב".

ובינתיים בצ'לסי עסוקים מן הסתם בגמר, אבל כמות הספקולציות לגבי עתידו של די מתאו הולכות ומתגברות. מי שהתבטא בנושא הוא בולו זנדן, שחקנה לשעבר של הבלוז, שטוען שרומן אברמוביץ' לא ימשיך עם האיטלקי, גם הוא יניף הערב גביע. "הוא היה צריך לתת לו את התפקיד אחרי שהוא זכה בגביע והחזיר את הקבוצה למסלול אחרי שהם היו בעמדה רעה", טוען זנדן.

הקשר שסיים חוזה בסנדרלנד ושיחק בצ'לסי בתחילת העשור הקודם מעלה תיאוריה משלו: "דמיינו אותו זוכה בליגת האלופות, התואר שאברמוביץ' תמיד רצה, אבל כולנו יודעים שלאברמוביץ' יש את הדעות שלו. אפשר להבין שאברמוביץ' רוצה מישהו שאימן ברמות הגבוהות באירופה במשך שנים ורק מהסיבה הזו אני חושב שגם אם הוא יזכה בתואר, הוא לא יקבל את התפקיד".

הגמר הערב (21:45, ע' 2, 5HD): באיירן מול צ'לסי

פיליפ לאהם מחפש תואר ראשון כקפטן באיירן מינכן

איך מתייצב פטר צ'ך לקראת הגמר הגדול?

כל הכתבות והדיווחים לקראת הגמר הגדול הערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully