וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בהפועל אשקלון: "אזגי משפיל, מעליב, מאיים ומקלל"

18.5.2012 / 13:42

בקבוצה הגיבו לחשיפת וואלה! ספורט: "כולם רוצים לברוח מכאן. לכולם חייבים כסף". הבעלים בתגובה: "שלא ימכרו משחקים"

ההקלטה שנחשפה אתמול בוואלה! ספורט ובה נשמעים פרוספר אזגי וצ'יקו מגיה תוקפים את סוכן השחקנים שרון חלבי הפכה לשיחת היום בקרב שחקני הפועל אשקלון. למרות שהבעלים נשמע מדובר לאורך השיחה בשפה בוטה, גזענית ומאיימת, השחקנים לא ממש הופתעו. בקבוצה חששו לדבר לייחוס מחשש מאזגי, אך ללא מעט שחקנים יש בטן מלאה על הבעלים.

אחד השחקנים סיפר: "כששמענו את הקלטת כבר צחקנו. עברנו כבר את השלב של להקיא מההתנהגות שלו. ההתנהגות לא חדשה לנו והיא הרבה יותר גרועה ממה שאנשים שמעו בקלטת. אתה יודע כמה פעמים מאוולי אמר 'אני מרגיש כמו עבד שלו'. הוא מעליב שחקנים, משפיל אותם, מאיים עליהם, מקלל אותם. חוץ משחקני הבית כולם רק רוצים לברוח מכאן. מה שקרה עם אמייה טגה שהוא הכריח אותו לחתום ואיים לגמור לו את הקריירה במשך שנתיים היה צריך להפוך את המדינה, אבל בגלל שזה טגה ואשקלון זה עבר בשקט".

מעבר לכך, השחקנים מסבירים כי גם בקטע הכלכלי יש לא מעט בעיות. "כמעט לכולם חייבים כאן כסף. חלק חודש וחלק שלושה חודשים. ביקשו משחקנים לוותר כי הייתה עונה חלשה. לחלק אמרו שייתנו להם שחרור אם יוותרו על כסף. לדרקו לובריץ' הסרבי חייבים לפחות שתי משכורות. הוא טס הביתה וכולם כאן צוחקים שברגע שהוא עלה על הטיסה הוא לא יראה שקל אלא אם יחזור לשחק בהפועל אשקלון".

סוכנו של לובריץ', גיא פרימור, אישר את הדברים ואמר: "זה לא חדש לי. אנחנו מקווים שהוא יקבל את הכסף שמגיע לו ואם לא, נפעל בדרכים שלנו. חייבים לו שתיים או שלוש משכורות, אך אני לא מודאג כי יש מוסדות ובכל מקרה נשיג את הכסף דרכם אם נצטרך".

אזגי הגיב לטענות השחקנים ואמר: "קודם כל שיהיו מקצוענים ויכבדו את המקצוע שלהם ולא ימכרו משחקים ויהמרו בבטים. אני חייב לחלק מהשחקנים שתיים או שלוש משכורות, אבל הדברים תמיד מסתדרים ואם הם לא מקבלים את הכסף יש בוררות ודרכה הם מקבלים. לפני שהם רצים לתקשורת ובוכים שיכבדו את המקצוע שלהם כי הם לא עושים את זה".

ומה יקרה עם מאוולי? אשדוד, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע מתעניינות בשחקן, אך הדעה הרווחת היא שהחלוץ עשוי לא לחזור לארץ. השחקן חתום על חוזה לשנתיים נוספות באשקלון עם סעיף שחרור של 1.5 מיליון יורו ובשלב זה אזגי לא מעוניין לשחרר אותו. אגב, מאמנו של השחקן בעונה האחרונה אלי מחפוד אמר עליו: "אחרי 20 דקות שהוא הגיע להיבחן החלטתי להחתים אותו. פרוספר אמר לי 'תגיד לי, אתה מוריניו שאתה מחליט אחרי 20 דקות להחתים שחקן', אבל אני הייתי נעול עליו. הוא שחקן ברמה בלתי רגילה ומתאים לקבוצות הכי גדולות בליגת העל ולאירופה. מי שתיקח אותו תעשה את העסקה הכי טובה של הקיץ. הוא כבש כאן 18 שערים ובישל תשעה ב-27 משחקים".

לעניין אחר. ביום ראשון תתכנס לראשונה ועדת זליכה שיזם משרד התרבות והספורט. הוועדה אמורה לדון בין השאר בנושא הבעלויות הפרטיות על קבוצות הכדורגל, ולא מן הנמנע שבעקבות חשיפת ההקלטות, הוועדה תבחן גם את נושא הבעלות של אזגי בהפועל אשקלון, ותדון בשאלה האם הוא כשיר וראוי לכהן כבעלים של קבוצה וכחבר בהנהלת ההתאחדות לכדורגל. זאת, אגב, ללא קשר להעמדתו הצפויה לדין על ידי ההתאחדות.

האזינו להקלטת התקרית האלימה של אזגי שנחשפה בוואלה! ספורט

ההתאחדות לכדורגל תשעה את אזגי לצמיתות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully