וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות תדרוש להשעות את פרוספר אזגי לצמיתות

17.5.2012 / 22:40

בעקבות חשיפת וואלה! ספורט, בעלי אשקלון יעמוד לדין. שילה: "לא מתקבל על הדעת. אסור שאמירות כאלה יהיו בכדורגל שלנו"

אדריאן הרבשטיין

האזינו לתיעוד הנדיר מהפגישה

בעקבות חשיפת וואלה! ספורט, הודיעה הערב (חמישי) ההתאחדות לכדורגל כי תדרוש, באמצעות התובע המשפטי, להרחיק את בעלי הפועל אשקלון פרוספר אזגי לצמיתות מכל פעילות בכדורגל הישראלי. בהתאחדות נדהמו לשמוע את ההקלטות שנחשפו באתר, בהן נשמע אזגי משתלח בצורה משולחת רסן בסוכן השחקנים שרון חלבי ובחלוץ הגנאי אוסי מוואלי עצמו עם אמירות גזעניות, קללות ונאצות.

מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה אמר הערב: "דבריו של אזגי הכו את כל מי ששמע אותם בתדהמה. לא מתקבל על הדעת שמישהו יתבטא כך, בטח ובטח בעלים של קבוצת כדורגל. אסור שאמירות מסוג זה יהיו בכדורגל שלנו".

כזכור, ביום שני האחרון פורסם בוואלה! ספורט כי סוכן השחקנים חלבי טוען כי אזגי ומנהל הקבוצה צ'יקו מגיה תקפו אותו והכו אותו באגרופים במהלך פגישה בנוגע לחלוץ. חלבי, סוכנו של החלוץ, הגיע בסיום אותה פגישה לבית החולים והגיש תלונה במשטרה. אזגי אמר אז בתגובה: "אין לי מושג על מה אתה מדבר. לא נפגשתי עם אף אחד". גם מגיה הכחיש את הטענות.

היום פרסמנו תיעוד של הפגישה. "אני רוצה שתסביר לשחקן מה קרה לאנשים מגאנה, לכושים כמוהו. תגיד לו כושים כמוהו. תסביר לו בדרך שלך. אתה תסביר לו מה קרה לאנשים שבאו מגאנה, הייתה לנו שיחה על זה בתחילת העונה. מה קרה לשחקנים גדולים שהגיעו לארץ והתחילו להתערבב עם הגנאים. אמת או לא? אמרתי לו שיתרכז בעצמו, שלא יתערבב, למה יתערבב, הוא יישאר בדיוק כמוהו, במדינת ישראל", נשמע אזגי אומר.

בהמשך נשמע אזגי אומר: "שלא יזיין את המוח עכשיו. תגיד לו עכשיו שלא ידבר בכלל. אני לא רוצה לשמוע אותו בכלל. הוא ידבר הרבה, אני אזרוק אותו מפה. תתרגם לו ושלא יענה בכלל. שיענה לכושלאמא שלו. ידבר הרבה, הוא יקבל עם המאבוטה בראש. יותר מדי דרישות יש לו, לא קרע זוג נעליים. שלא ישכח שכשהוא בא לארץ הוא חיפש קבוצה, וקלטנו אותו. את הבמה הוא קיבל באשקלון".

הוויכוח קפץ מדרגה כאשר חלבי התעצבן, והעיר כי "אני גם יש לי את הקריזות שלי". בשלב הזה, נשמע בקלטת, מגיה מתנפל ואומר: "שב בשקט. אתה מצייר את זה כאילו אנחנו באים לך לראש. קריזות? איזה קריזות יש לך? בוא נראה את הקריזה שלך, מה אתה רוצה להכניס אותי לתסביך? אתה מאיים עליי?". חלבי משיב: "אני לא מאיים עליך", אבל תוך שניות נשמע בהקלטה כי מתפתח עימות אלים, שלדבריו של חלבי מסתיים בשני אגרופים מצידם של אזגי ומגיה, כאשר בהקלטה נשמע חלבי כאשר הוא מנסה להתגונן מפני ההתקפה. קולות של כלים מתנפצים ברקע. הבעלים של אשקלון מסיים עם איום ברור בהקלטה: "אם אתה תתקרב לשחקן, אני אגמור אותך אישית. אני אזיין אותך".

יצוין כי פרוספר אזגי הוא חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל לפי הרישומים באתר הרשמי, ובנוסף בחודש דצמבר האחרון הוא הורחק מהמגרשים לחצי שנה בעקבות נאום הצ'יוואוות.

פרוספר אזגי הגיב היום (חמישי) שוב בעניין הקלטת: "אתה מטריד אותי, אני לא יודע על מה אתה מדבר. אם יש תלונה במשטרה או אמורה להיות תלונה במשטרה, היא תיבדק. שאני אגרום נזק לחקירה שנמצאת? אני לא יודע על איזו פגישה אתה מדבר, דיברתי עם הבן אדם עשרות פעמים. אל תתקשר אליי יותר".

צ'יקו מגיה: "כל מה ששרון חלבי עשה לפני הפגישה, במהלכה ואחריה זה בושה וחרפה. משפחת ריינמן הביאה את מאולי לארץ ומייצגת אותו, ומחודש ינואר גם הוא החתים אותו אצלו. מאז ועד סוף העונה כל הזמן הם מתווכחים מי מייצג אותו. פרוספר הזמין אותם לבית שלו כדי שניישב את הסיכסוך ביניהם ונוכל להתקדם עם השחקן. היו ויכוחים וצעקות כי לא היו הסכמות אך אלימות הייתה רק מהצד של שרון חלבי אל עבר האבא אהרון ריינמן. חלבי העליב אותו, החל ויכוח ובסופו של ויכוח הוא נתן לו מאפרה או חפץ אחר שהיה על השולחן לתוך הראש ופצע אותו. פרוספר לא היה מוכן לזה אז הוא תפס אותו וסילק אותו מהבית שלו. אני מתכוון לתבוע את שרון חלבי על הפרסום השקרי והפגיעה בשמי הטוב".

סייעו בהכנת הידיעה: רענן ברנובסקי, אופיר סער ואיציק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully