וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן אהורלו: "יכולת לראות מלא דם מסביב"

לאלו שבאו בטענות על יכולתו של סטיבן אהורלו מול הפועל פ"ת, מומלץ להקשיב למונולוג המצמרר של שוער אשקלון על הערב בו הגיע פרוספר אזגי לביתו, עיקם את אצבעו הפצועה ונעל אותו מבחוץ: "פחדתי, לא ידעתי מה יעשה לי". אזגי מאשר הכל ומוסיף: "אפריקאים מפרקים קבוצות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

פרוספר אזגי הפך לבדיחה חביבה מאז הופעת הדמות שלו בתוכנית "בובה של לילה", אבל אחרי שהקבוצה שבבעלותו, הפועל אשקלון, ירדה לליגה השנייה, נחשף עוד טפח מההתנהלות שלו, שמבהיר כי הבדיחה לא תמיד מצחיקה. שוער הקבוצה, סטיבן אהורלו, מספר על תקרית חמורה שבה אזגי עיקם את אצבעו הפצועה בתקרית אלימה, החמיר את הפציעה שלו וגרם לו לכאבים רבים, ולאחר מכן אף נעל אותו בדירה שלו.

"אמרתי להם שהיד שלי כואבת, ושאני לא יכול לשחק", משחזר אהורלו, "אזגי תפס לי את האצבע, לחץ עליה, ופצע אותי... הדירה התמלאה בדם. אחר כך נעלו אותי בדירה... אני לא חושב שבעלים מקצוען יכול להתנהג ככה. פחדתי, לא רציתי לישון בדירה הזאת, לא ידעתי מה הנשיא יוכל לעשות לי".

אזגי: "האפריקאים מפרקים קבוצות"

פרוספר אזגי הגיב לפרשה: "כל הסיפור עם אהורלו התחיל כאשר הוא קיבל דו"ח על אור אדום ולא סיפר על כך. הדו"ח הגיע לבעל הבית של מגרש המכוניות ממנו אנחנו שוכרים את הרכבים. אני החלטתי לוותר לו כי פחדתי שהוא יברח לי כמו שעשה לי בחודש ינואר. יום לאחר המשחק נגד מ.ס אשדוד המנהל חנוך עמר סיפר לו על הדו"ח והסביר לו שהוא חייב לדווח ולטפל בזה. מאותו רגע הוא נכנס לאנטי ויום למחרת באימון הוא מודיע שהוא פצוע בברך.

"לקחנו אותי ל-MRI ולכמה רופאים ולא מצאו כלום. הוא משך את הסיפור הזה עד שבת ועלינו בלעדיו נגד הפועל רמת גן והפסדנו. יום ראשון למחרת ההפסד הוא חזר להתאמן רגיל לקראת סכנין. ביום חמישי הוא קיבל מכה בציפורן ואני לא ידעתי על זה. ביום שישי הוא התאמן ועשו לו חבישה לאצבע כאשר הוא הבטיח שהוא משחק ואמר זאת לכולם. שעה וחצי לפני המשחק נגד סכנין הוא מגיע למגרש בלי ציוד ואני שומע מהמנכ"ל שלנו שהוא לא רוצה לשחק כי האצבע כואבת לו. אנחנו לפני המשחק הכי חשוב העונה והוא אפילו לא מוכן היה לשמש שוער מחליף.

"אמרתי למנכ"ל צ'יקו מגיה 'קח אותו עם כל הציוד שלו, היום הוא עולה על המטוס'. 40 דקות לפני המשחק הספקתי להגיע אליו הביתה והוא היה עם המנכ"ל בסלון. אמרתי לו: 'תגיד לי רק את האמת: מאז שבאנו אליך עם הדו"ח אתה עושה לנו הצגות והורס לנו את הקבוצה. עלית לי 115 אלף דולר, ברחת לי בינואר בלי אישור וחזרת מאוחר ועכשיו אני בלי שוער מחליף אפילו'. הוא ענה לי בבכיינות: 'אבל בוס, זה בגלל האצבע'.

"התקרבתי אליו, תפסתי לו את האצבע ועיקמתי אותה ובאמת יצא דם מאזור הציפורן. אמרתי לו: 'תאסוף את הציוד שלך, אתה טס הביתה', ונעלנו אותו בדירה בינתיים עד שיאסוף הכל. החלטתי לקנוס אותו, לתבוע את הקבוצה שלו ולהעיף אותו הביתה. בלעדיו ניצחנו את סכנין ואז פתאום בא אלי מחפוד ואמר לי שהוא בכל זאת רוצה אותו. התקשרתי לנשיא של הקבוצה שלו ולמחרת הוא חזר להתאמן כמו פנתר".

אזגי ממשיך ומסיק מסקנות מהשיתוף פעולה עם שחקנים אפריקאים, ואומר: "אמרו את זה כבר לפניי אבל אני לאחר עונה אחת בליגת העל אומר לכולם לא להתעסק עם אפריקאים. אני לא גזען אבל הם מפרקים קבוצות ואין להם טיפת מחויבות או אחריות. הבן אדם ברח לי בינואר בלי אישור והוא מתאמן לפי המצב רוח שלו ומחליט מתי הוא רוצה לשחק ומתי לא. על הגול נגד הפועל פתח תקוה אני בכלל לא רוצה לדבר. עדיין מגיעה לו משכורת אחת, אבל הוא יעמוד לוועדת משמעת ויספוג קנס גדול מאוד על איך שהתנהג, קנס גבוה יותר מהמשכורת שמגיעה לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully