וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד התפרץ על אריק ספולסטרה במהלך פסק זמן

מיאמי קורסת מהלחץ, פלאש צעק על מאמנו לפני כולם: "עוף לי מהפרצוף". ספולסטרה: "זה כלום, אלה דברים שקורים בכדורסל"

מיאמי הגיעה לפלייאוף 2012 נחושה לפצות על הקריסה שלה בסדרת הגמר אשתקד, ומכת הפציעות שפירקה את שיקגו הייתה אמורה לסלול לה דרך נוחה בחזרה לגמר, אלא שההיט הסתבכו בעצמם עם הפציעה של כריס בוש, בלעדיו הם ספגו הלילה (בין חמישי לשישי) הפסד שני ברציפות לאינדיאנה, עם תבוסה כואבת 94:75 שנתנה לפייסרס יתרון 1:2 בסדרת הסיבוב השני.

התסכול של כוכבי ההיט היה ניכר לאורך כל המשחק, בו התקשו לעמוד בקצב של הקבוצה המפתיעה של פרנק ווגל, קלעו ב-4 מ-20 מחוץ לקשת (ובסך הכל הם עומדים על 5 מ-42 בסדרה), ובזמן שלברון ג'יימס קלע 22 נקודות ומריו צ'אלמרס ניסה לעזור עם 25 משלו, דווין וויד רשם משחק נפל עם 5 נקודות (2 מ-13 מהשדה) ב-37 דקות, ולראשונה בקריירת הפלייאוף שלו סיים את המחצית הראשונה ללא נקודות.

ברבע השלישי הלחץ של פלאש מההתפרקות המביכה כבר עלה לו ביוקר, כשבמהלך פסק זמן ניגש אליו אריק ספולסטרה וניסה להניח יד על כתפו, ובתגובה וויד התפרץ לעברו וצעק: "תעוף לי מהפרצוף" בצירוף קללה עסיסית. "זה משהו שקורה", ניסה ספולסטרה לגמד את התקרית בסיום. "זה ממש היה כלום, וזוהי הדאגה הכי קטנה שלנו עכשיו. כל מי שהיה חלק מקבוצת כדורסל יודע שאלה דברים שקורים הרבה".

בפלורידה לא חיכו הרבה כדי להאשים את וויד בבור אליו נקלעו ההיט, ופרשן ה-'מיאמי הרלד' גרג קוטה אף פרסם קריאה לאיתור הכוכב הנעלם: "מישהו ראה את דווין טיירון וויד ג'וניור? זכר שחור, 1.93 מ', בלי קעקועים נראים לעין, נוהג ללבוש גופיית כדורסל עם המספר 3. מר וויד נעדר מזה זמן, או לפחות הזריקות שלו נעדרות, וכתוצאה מכך הקבוצה שלו נמצאת בסכנת היעלמות מהפלייאוף באופן זהה לזה בו הקליעה שלו נעלמה".

את אינדיאנה הצרות של ההיט לא מעניינות, והפייסרס כבר נחושים להמשיך במומנטום במשחק הרביעי שייערך ביום ראשון בערב שעון ישראל. "אנחנו מאושרים מהניצחון, אבל עוד יש לנו הרבה עבודה", אמר פרנק ווגל. רוי היברט, שכיכב עם 19 נקודות ו-18 ריבאונדים, הוסיף: "אני עדיין מתמקד בהגנה, ומודע לכך שההתקפה תבוא אליי בלי לכפות כלום".

צפו בוויד צועק אל ספולסטרה לעיניי כולם במהלך פסק זמן

הפייסרס השפילו את ההיט, הספרס שוב דרסו את הקליפרס

גם קובי בריאנט סופג ביקורות על הקריסה של הלייקרס

איזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully