וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: עטר ביקש להעביר את משרדו של חרזי מכפר גלים

18.5.2012 / 8:50

מאמן הירוקים ביקש לחפש לסקאוט מקום אחר: "נעשה מה שיבקש”. מקורב: ”פלאח רוצה בלגיה”. צפי לשבירת שיא המנויים

מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר, ביקש בימים האחרונים מהנהלת המועדון להעביר את משרדו של הסקאוט אלון חרזי מכפר גלים למקום אחר. הסיבה לעניין אינה ברורה, אך כעת נראה שחרזי יצטרך למצוא לעצמו משרד אחר. גורם בחיפה הבהיר אתמול: "נעשה כל מה שעטר יבקש מאיתנו. הוא המאמן. חרזי הוא דמות בכירה במערכת ונדע לבקש בנימוס". משרדו של חרזי, שיאן ההופעות בליגת העל, מוקם בכפר גלים לפני יותר משנה. לאחר שפרש בדצמבר 2009, לאחר משחק מול בורדו בשלב הבתים של ליגת האלופות, מונה לתפקיד הסקאוט.

בחיפה היה מי שאמר אתמול כי עטר זוכה לגיבוי רחב מהמערכת שלו. "לא היה קל לשלוח את גיורא אנטמן הביתה, אבל נתנו לעטר את החופש בקביעת הצוות שלו והיה חשוב שזה יקרה. אבי פרץ בהחלט מועמד ראוי", אמרו בחיפה. יחד עם זאת, חרזי מעוניין להישאר במשרדו הקיים ובמועדון מעריכים שייתכן ועטר יסכים בסופו של דבר לוותר על הבקשה.

בנושא אחר: כזכור, בחיפה ניסו להשיג אתמול את הבלם סארי פלאח, שלא ענה לטלפונים. בבוקר טענו בחיפה כי הבלם לא הגיע לאסיפה עם עטר בגלל ששהה בצבא, אך מאוחר יותר לא הצליחו להשיגו. אתמול עלה חשש שפלאח, שמבוקש בשתי קבוצות בבלגיה בהן גנט, מנסה לנהל משא ומתן חשאי. סוכנו, דודו דהאן, שוהה כעת בבלגיה. מקורב לשחקן אמר אתמול: "סארי מאוד רוצה לשחק בבלגיה". אם יתברר שפלאח לא היה בצבא, הוא יוזמן לבירור.

חיפה צפויה לפתוח את האימונים בתחילת יולי, אז ייערך גם מחנה אימונים באוסטריה. לפני פתיחת האימונים חיפה תנחית מספר שחקנים למבחנים. כפי שפורסם אתמול, אלישע לוי שוקל להעביר עימו להפועל באר שבע אחד מהשחקנים הזרים, כששמותיהם של בויאן שראנוב ויוריצה בוליאט כבר הוזכרו בבירת הנגב.

למרות המשא ומתן הצפוי עם דוידוביץ', חיפה לא מוותרת עדיין על אריאל הרוש. במהלך השבוע הקרוב ירצו בחיפה לשמוע כמה מכבי נתניה דורשת על עומרי בן הרוש וחן עזרא, במטרה לסגור את העסקה. בן הרוש צפוי להיות הראשון שיחתום בקבוצה. כזכור, חן עזריאל וחיים מגרלשווילי צפויים לשחק בבית"ר ירושלים ואילו עלי עוסמאן ואיציק כהן יושאלו. ישראל זגורי ומוחמד כליבאת המבוקשים במכבי נתניה, יושאלו. זגורי מבוקש גם בהפועל עכו.

החלוץ רועי עטר שסיים כמלך שערי קבוצת הנוער וכבש אתמול שלושער בניצחון קבוצת הנוער על הפועל ראשון לציון בחצי גמר גביע המדינה, צפוי לפתוח את האימונים עם הקבוצה הבוגרת. עטר כבש העונה 13 שערי ליגה ושישה נוספים בגביע המדינה. קבוצת הנוער של הירוקים תפגוש בגמר הגביע את מ.ס אשדוד, שגברה על הפועל תל אביב.

בתוך כך, הבוקר מתברר כי בחיפה צופים ששיא מכירת המנויים לעונה הבאה יישבר, זאת בעקבות הגעת עטר. מכירת המנויים תחל כנראה כבר בשבוע הבא. כרגע עומד שיא המכירה על 6,000 מנויים. בחיפה ציינו כי מרגע סיום העונה ומינויו של עטר החלה התעניינות של אוהדים בעניין המכירה.

תמיר כהן פותח פה על אלישע לוי. ראיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully