וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: יחל משא ומתן לחידוש חוזהו של דני קליין

17.5.2012 / 18:34

הדירקטוריון החליט להקים צוות שינהל את המגעים. קליין יידרש לקצץ בשכרו. לירז: "רוצים שימשיך, לא נקצץ בסמכויותיו"

ישיבת הדירקטוריון של הפועל ירושלים התקיימה הערב (חמישי), ובה הוחלט כי תוקם ועדה בראשותם של אפי אברמזון ויעקב לירז שתחל במו"מ עם המנכ"ל דני קליין על חידוש חוזהו. הצדדים ייפגשו כבר בימים הקרובים, אך טרם ברור האם קליין יסכים לתנאים החדשים. לוואלה! ספורט נודע כי לאחר שקליין עזב את הישיבה, הועלתה אפשרות לקצץ בשכרו וכפיצוי להעניק לו אחוזים על גיוס כספים במקום משכורתו הנוכחית המוערכת בלמעלה ממיליון שקל לעונה.

יו"ר הדירקטוריון יעקב לירז אמר בסיום הישיבה: "הדירקטוריון מינה צוות לנהל מו"מ להארכת החוזה. אנחנו אופטימיים לגבי התוצאות ורוצים שהוא ימשיך במשרתו כמנכ"ל. אין כוונה לקצץ במשרה, בסמכויות שלו או באופן ניהול הקבוצה. מבחינה מקצועית ניתן לו את אותו חופש פעולה שהיה לו. אני לא רוצה לדבר על השכר של קליין, אבל גם זה יעלה על הפרק וזה טבעי במו"מ".

כזכור, היו"ר המיתולוגי הודיע ביום שלישי כי הוא מתכוון לעזוב את הקבוצה עד סוף החודש, זאת לאחר שחש כי סמכויותיו קוצצו באופן נרחב בשל השינויים הדרסטיים בהנהלה שהחליט לבצע גומא אגייאר.

כבר בישיבות הקודמות בין חברי הדירקטוריון התבקש קליין להפחית משכרו, מה שכמובן הגביר את המתיחות בין היו"ר ואנשיו של אגייאר. יש לציין שאהרון פוגל, שעבד בימים האחרונים בנסיון להרגיע את האווירה, ביקש שלא לקצץ משכרו של היו"ר. "יש פה שני נושאים מאוד חשובים - התקציב ודני קליין. אנחנו רוצים שהוא יישאר", אמר לוואלה! ספורט קובי נבון, מחברי הדירקטוריון. בישיבה, שהתקיימה במשרדו של יעקב לירז, נוכחו גם ליאור חורב, פוגל, אפי אברמזון וכמובן קליין עצמו.

הישיבה החלה בסביבות השעה 18:30, ולאחר דיבורים ארוכים על תקציב הקבוצה בעונה הבאה יצא קליין מהחדר, בערך ב-20:30, משום שחברי הדירקטוריון עברו לדבר על שכרו. "אין לי מה להגיד כרגע. כשארצה לדבר - אדבר", אמר היו"ר.

מוקדם יותר היום אמר אהרון פוגל בנושא: "דני 19 שנים בירושלים, אני לא ראיתי ניהול ברמה כל כך גבוהה במקום שהוא כל כך קשה לניהול. יש אולי אדם אחד או שניים שמנסים להזיק לדני קליין, אני מקווה שהדירקטוריון ימנע את הפגיעה הזו. את כל נושא השכר צריך לשפוט לעומת התרומה. אני לא צד להסכם עם דני, אני רק יודע שלמעלה מעשר שנים הוא עבד בהתנדבות. הכל היה באישורים ושקוף גם לגומא שקנה את המניות. חברי הדירקטוריון יצטרכו לשקול את הנושא הזה".

בישיבה הערב אמרו אנשי אגייאר: "לא מכירים בעלים של קבוצה ששם כסף לקבוצה שלוש שנים קדימה".

אהרון פוגל: "מי שינהל את הקבוצה צריך לקבל חופש מלא"

החשש של אנשי אגייאר: דני קליין יגיש תביעת מיליונים

כדורסל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • דני קליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully