וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרון פוגל: "יש אחד או שניים שמנסים להזיק לדני קליין"

יו"ר קבוצת מגדל התייחס לסיום תפקידו הצפוי של קליין: "את כל נושא השכר שלו צריך לשפוט לעומת התרומה. הכל היה מאושר"

הבלגן בהפועל ירושלים נמשך בעקבות פרסום המכתב של יושב ראש הפועל ירושלים דני קליין כי יסיים את תפקידו בסוף החודש. היום (חמישי) התראיין בנושא יושב ראש קבוצת מגדל, החברה המאמצת של הפועל ירושלים, אהרון פוגל והתייחס להדלפות בנושא ולעתידה של הקבוצה.

"יש אדם בזוי שמנסה לקדם עניין באופן אישי דרך תקשורת שמנצלת את הפופוליזם", טען פוגל. "זה יוצר סיטואציה שלדני לא תהיה ברירה אלא ללכת. אני לא יודע מי זה האדם הבזוי, אני מקווה שזה לא חבר דירקטוריון. אם זה חבר דירקטוריון, הוא לא מתאים לתפקיד הזה".

פוגל התייחס למצב הבעייתי של ירושלים, ונשאל כיצד הקבוצה יכולה לצאת ממנו: "צריך להחליט שמי שינהל את הקבוצה יקבל חופש מלא במסגרת התקציב לנהל את המועדון. כל ארגון צריך לעבוד ואלה ההחלטות החשובות ביותר. אני מאוד מקווה שחברי הדירקטוריון ישכילו לסכם את הנושא הכספי. שייתנו תקציב וחופש עבודה".

על הקשר עם הספונסר הראשי גומא אגייאר, הוסיף פוגל: "יש מגע עם גומא אגייאר. הוא מתנהל עד כמה שאני יודע בעיקר דרך יושב ראש הדירקטוריון יעקב לירז שעושה עבודה מעולה. גם הדברים לקראת אישור תקציב יעשו מול אגייאר. דני 19 שנים בירושלים, אני לא ראיתי ניהול ברמה כל כך גבוהה במקום שהוא כל כך קשה לניהול. כל ניסיון כזה נועד לפגוע בקבוצה ובאוהדים שלה. יש אולי אחד או שניים שמנסים להזיק לדני קליין, אני מקווה שהדירקטוריון ימנע את הפגיעה הזו".

פוגל גם נשאל בנושא הפרסומים על משכורתו הגבוהה של קליין, ואמר: "את כל נושא השכר צריך לשפוט לעומת התרומה. אני לא צד להסכם עם דני, אני רק יודע שלמעלה מעשר שנים הוא עבד בהתנדבות. הכל היה באישורים ושקוף גם לגומא שקנה את המניות. חברי הדירקטוריון יצטרכו לשקול את הנושא הזה". על מעמדה הנשחק של ירושלים, הוסיף: "ירושלים היא הקבוצה מספר 2 לא בגלל התוצאות אלא בשל קהל האוהדים, המתקן העתידי והזכייה המדהימה ב-2004 בגביע יול"ב. כל דבר צריך להיראות בפרספקטיבה רחבה, אבל צריך להסתכל גם קדימה. בעונה הבאה וזו שאחריה יהיה לנו ארינה".

החשש של אנשי אגייאר: קליין יגיש תביעת מיליונים

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully