וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קליין הודיע לדירקטוריון שיעזוב עד סוף מאי

15.5.2012 / 15:55

יו"ר הפועל ירושלים לא מתכוון להמשיך בתפקידו, אם כי נכון לעכשיו עדיין אין הסכם בין הצדדים בנוגע לעזיבתו את התפקיד

מגד גוזני

יושב ראש הפועל ירושלים, דני קליין, הודיע לאחרונה לדירקטוריון של המועדון כי יעזוב את תפקידו עד סוף חודש מאי. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט אתמול (שני), קליין התכוון לעזוב את הקבוצה בגלל השינויים הדרסטיים בהנהלה. חשוב לציין כי נכון לעכשיו אין הסכם בין קליין לדירקטוריון בנוגע לעזיבתו. חוזהו של דני קליין מסתיים במאי, ובדירקטוריון החדש של המועדון לא פנו אליו לגבי הארכת חוזהו. הצעד נעשה לאחר שהרכב הדירקטוריון והנהלת הפועל ירושלים השתנה משמעותית. קליין הרגיש שסמכויותיו קוצצו באופן נרחב, כשלא מעט מחלוקות התגלעו בינו לבין הרכב הדירקטוריון החדש.

עם זאת, יש לציין כי העזיבה תיכנס לתוקף רק לאחר סיום חוזהו, בסוף מאי כאמור, ובישיבת הדירקטוריון הקרובה ידונו על המכתב שהגיש קליין.

במסגרת המכתב, שנשלח ב-19 באפריל על ידי קליין ליו"ר הדירקטוריון עו"ד יעקב לירז, נכתב: "אני פונה אליך בצער, זאת לאחר תקופה ממושכת בת כ-17 שנה, שבמהלכה פעלתי ללא לאות עבור קבוצת הפועל ירושלים, הצלחתה וביסוסה כקבוצה מובילה גם בישראל וגם באירופה, וככלל עשיתי כל שביכולתי על מנת שהקבוצה תתקדם ותצליח. כידוע לך היטב, לפני כשמונה חודשים חלו שינויים גדולים בקבוצה. חברת הניהול נרכשה על ידי בעלים חדשים, ומרבית חברי הדירקטוריון הוחלפו.

"בנוסף לכך, התקופה הקצובה של הסכם העבודה שלי (המוכר לך) מסתיימת ב-31.5.2012. למרות עובדות אלה, לא פנו אליי מטעם החברה על מנת להסדיר עימי בצורה כלשהי את מצב הדברים. המשמעות הינה כי ביום 31.5.2012 מסתיימים יחסי עובד ומעביד ביני לבין הפועל ירושלים, בפיטורים. אני רוצה לציין בהזדמנות זו כי הקבוצה הייתה תמיד ועודנה יקרה וחשובה לי, ואשמח ככל יכולתי להמשיך ולסייע. כמו כן, אני מעוניין להעביר את תפקידי בצורה מסודרת, ולבצע חפיפה באופן מקצועי כפי שתידרש למי שימונה במקומי. אני מציע כי נקבע בינינו פגישה במועד קרוב על מנת לתאם את החפיפה האמורה, ועל מנת לדון בתנאי הפרישה ובזכויות השונות על פי הסכמי העבודה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא פנו אליי מטעם החברה על מנת להסדיר עימי בצורה כלשהי את מצב הדברים. המשמעות הינה כי ביום 31.5.2012 מסתיימים יחסי עובד ומעביד ביני לבין הפועל ירושלים, בפיטורים. המכתב ששלח קליין באפריל/מערכת וואלה!, צילום מסך

דני קליין הצטרף להפועל ירושלים כחבר הנהלה ב-1994 והפך ליו"ר שנתיים לאחר מכן, תפקיד בו הוא כיהן מאז ועד היום. במשך שנותיו בירושלים קליין היה אחראי למספר פעולות משמעותיות כמו הבאתו של נחום מנבר, גיוס חברת מגדל וזכייה והרמת קבוצה שנתנה פייט חזק למכבי תל אביב במשך מספר שנים. בשנים האחרונות הוא הצליח להביא את ארקדי גאיידמק כספונסר להפועל ירושלים, ולאחר מכן גם את גומא אגייאר, שבסופו של דבר אנשיו השתלטו על דירקטוריון, מה שגרם לעזיבתו של קליין.

דני קליין מסר בתגובה: "לצערי הרב, הופצו שמועות בשעה האחרונה על מכתב התפטרות שהוגש היום בבוקר על ידי. שמועות אלה אינן נכונות ותוכן הדברים שהופצו בתקשורת רחוק מלשקף את העובדות. האמת היא כי הגשתי לדירקטוריון החברה מכתב לפני כחודש ימים, שבו הודעתי כי הסכם עבודתי לא חודש על ידי החברה, ועל כן הופסקה עבודתי עם פקיעת החוזה בסוף חודש מאי".

לצד האווירה המתוחה השוררת אצל קברניטי הקבוצה, היום בערב נערך אירוע סיום עונה בפאב ירושלמי, כשנציגים מההנהלה הישנה והחדשה הגיעו. דני קליין עצמו בחר שלא לדבר עם כלי התקשורת שהגיעו לשם. משה מזרחי אמר בנושא: "אין לי מושג מה קרה. אני לא מעורה בפרטים, אבל זו אבדה קשה להפועל ירושלים, אין ספק, ואני מקווה מאוד שדברים ישתנו והוא יחזור. הוא יודע כמה הוא חשוב וכמה שחקנים אוהבים אותו".

לחשיפה הבלעדית של וואלה! ספורט בנוגע לעזיבתו של קליין

כדורסל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • דני קליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully