וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: שי אבוטבול ורועי דיין על הכוונת

17.5.2012 / 16:10

הזהובים גיששו אצל החלוץ וסימנו את הקשר, שמועמד לעזוב את הפועל ת"א. הקבוצה תהיה מדורגת בסיבוב השני באירופה

בבני יהודה עובדים במרץ על ההכנות לעונה הבאה, כאשר בסוף החודש תצא גם ההודעה הרשמית על השותפות החדשה שנוצרה בראש המועדון בין המנכ"ל משה דמאיו ואיש העסקים ברק אברמוב, כפי שפורסם בוואלה! ספורט.

בצוות המקצועי בראשותו של המאמן החדש-ישן דרור קשטן מעוניינים להשאיר את מרבית הסגל הקיים, למעט מספר שחקנים שחוזיהם לא יוארכו. חמשת הזרים של הקבוצה חתומים גם לעונה הבאה וכעת יעשה מאמץ לצרף לסגל לפחות שני שחקני חיזוק, כאשר העמדה המבוקשת ביותר היא עמדת החלוץ. לוואלה! ספורט נודע כי הזהובים גיששו בכיוונו של החלוץ רועי דיין, שחקנה של בירסחוט הבלגית, שסיים את העונה עם שישה שערי ליגה ועוד שניים נוספים בגביע הבלגי. דיין, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בבירסחוט, מבוקש גם על ידי הפועל עכו, בה שיחק לפני שיצא לשחק בבלגיה.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של בני יהודה הוא הקשר שי אבוטבול, שעשוי להגיע במידה ויעזוב את הפועל תל אביב. כזכור, הקשר נמצא בהליך בוררות עם האדומים, כאשר הדיון בעניינו יערך בשבוע הבא. אבוטבול כבר הצהיר שאם הבעלים אלי טביב יישאר בהפועל גם בעונה הבאה, הוא יעזוב את הקבוצה למרות שהוא חתום על חוזה בה. במידה ויעזוב את האדומים, תהיה בני יהודה האופציה המועדפת עליו, בעיקר בשל יחסיו הטובים עם המאמן דרור קשטן.

מי שיעזוב בוודאות הוא המגן-קשר עוז ראלי שסגר את תנאיו באודנסה הדנית, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ואף עבר השבוע בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. כעת ממתין ראלי שהקבוצה הדנית תבטיח סופית את הישארותה בליגה הראשונה בכדי לחתום באופן רשמי על חוזהו לארבע העונות הקרובות.

לקראת הגרלת משחקי הסיבוב השני בליגה האירופית, שתיערך בחודש הבא נודע כי הזהובים יהיו מדורגים בסיבוב זה, מה שיעניק להם בוודאות הגרלה סבירה בהחלט והזדמנות פז לעלות לסיבוב השלישי, בו הם כבר לא יהיו מדורגים. בני יהודה תחל את השתתפותה באירופה ב-19 ביולי.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully