וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: רועי דיין עשוי לחזור בעונה הבאה

16.5.2012 / 22:48

השחקן שוקל לשוב לארץ אל הקבוצה שבה שיחק במשך שנתיים וחצי. שמעון הדרי יאמן את הקבוצה אם אורי מלמיליאן יסרב

הפועל עכו ממשיכה להתכונן במרץ לעונה הבאה. מי שנמצא במרכז התוכניות של הקבוצה הוא החלוץ המצוין רועי דיין, שכבר שיחק בקבוצה עד לפני שנה, ולאחר שסיים את חוזהו הוא ניסה את מזלו בבלגיה כשחתם בבירסחוט. דיין פתח בעונה האחרונה ב-14 משחקים של בירסחוט, שבהם הוא הבקיע שישה שערים ובישל שער נוסף.

לוואלה! ספורט נודע כי דיין שוקל לשוב לארץ בעונה הבאה, ובימים הקרובים הוא צפוי להיפגש עם ראשי עכו כדי לבדוק את האפשרות לחזור אל הקבוצה שבה שיחק במשך שנתיים וחצי. אם דיין יחתום, הוא יצטרף אל אימורו לוקמן, דייויד גומז ואמיה טגה שכבר סגרו בקבוצה, שממשיכה להתמודד עם עזיבותיהם של סטפן שצ'פוביץ', אלכסנדר דוידוב וניקולאס פלצ'וק.

במקביל, נמשכים המאמצים למנות מאמן לקבוצה, כאשר אורי מלמיליאן ממשיך להיות השם החם שבו מעוניין היושב ראש ציון וייצמן. למרות זאת, עדיין לא ברור האם מלמיליאן יסכים לקבל את התפקיד אחרי שכבר סירב פעם אחת. בכל מקרה, האופציה השנייה מבחינת עכו, וכרגע נראית כסבירה ביותר, היא למנות את שמעון הדרי, שהדריך בשנים האחרונות את מכבי אחי נצרת. אם מלמיליאן יסרב, הדרי יוחתם כבר בשבוע הבא ויהפוך רשמית למאמן הבא של הקבוצה.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully