וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים לשחקנים: "אנחנו משחק אחד מהישג נדיר"

17.5.2012 / 14:57

מאמן ראשל"צ ביקש להישאר מפוקסים לקראת חצי גמר הפיינל פור. במועדון שמחו על יכולת סולומון: "הוא ממש שחקן יורוליג"

במכבי ראשון לציון חגגו את העלייה השנייה ברציפות של הקבוצה לפיינל פור אמש (רביעי) לאחר ניצחון 2:3 בסדרה על עירוני אשקלון. שחקניו של אפי בירנבוים, ביחד עם הצוות המקצועי וההנהלה, אכלו ארוחה משותפת ולאחר מכן כמה מהשחקנים יצאו לחגוג במועדונים את ההישג. מי שנעדר מהאירוע הוא הגארד ג'ו קרופורד שעבר הבוקר ניתוח לשחזור הגיד בפיקת הברך, אותו קרע במשחק מספר ארבע. שחקני הקבוצה מיהרו בסיום המשחק לחדר ההלבשה על מנת להתקשר ולחגוג ביחד עם קרופורד.

הכתומים קיבלו מנוחה עד ליום שבת, אז יחלו בהכנות לקראת המשחק מול מכבי אשדוד. בראשון לציון מאמינים כי למרות חסרונו של קרופורד, ניתן להגיע לגמר הפיינל פור. "אנחנו משחק אחד מהישג נדיר", אמר אפי בירנבוים לשחקנים, "אף אחד לא נתן לכם צ'אנס לחזור מ-2:0, אבל אנחנו האמנו. עכשיו נבוא מוכנים ומרוכזים ונגיע טובים למשחק ביום שלישי".

אחד השחקנים שזוכה לכמות המחמאות הגבוהה ביותר הוא הפורוורד הצעיר אור סולומון. "הוא שחקן יורוליג לכל דבר ועניין", אמרו עליו בראשון בימים האחרונים, "הוא פשוט מתעלה כשצריך אותו, ואין לו עוד 19. העתיד שיש לפני השחקן הזה, מדובר במשהו מדהים". סולומון צפוי להיות הקיץ אחד משחקני המפתח בנבחרת העתודה של שרון דרוקר ומתן חרוש, כשההערכות הן שבעונה הבאה הוא יקבל תפקיד מרכזי יותר בשורות הכתומים.

בראשון לציון ממשיכים בחישובים על סכום הכסף שתצטרך הקבוצה על מנת להתמודד בכבוד בעונה הבאה בליגת העל ובמפעל אירופי. בקבוצה מדברים בשלב הראשון על היורוצ'אלנג', כשאין בכוונתם לשחק בליגות האיזוריות השונות. ההערכה היא שהתקציב של הקבוצה צריך לגדול במעל מיליון שקל כדי שהכתומים יוכלו לשחק גם באירופה.

הבוקר נפגשו ראשי הקבוצה עם אנשי מנהלת הליגה על מנת לקבל כרטיסים כדי למכור לאוהדי הקבוצה. בשלב הראשוני לקחו בראשון לציון 800 כרטיסים לשער 5, וההערכות הן שמעל 1000 אוהדים של הקבוצה יגיעו למשחקי הפיינל פור.

מכבי ראשון לציון ניצחה את אשקלון 63:77 ועלתה לפיינל פור

עמית בן דוד: "זה רגע מדהים, כל העונה הזו מדהימה"

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully