וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "באתי ממועדון גדול, אני מגיע למועדון גדול"

17.5.2012 / 9:21

אלישע לוי חתם בהפועל באר שבע והחל לעבוד. דרסיליה ואנטמן צפויים להגיע עמו לקבוצתו החדשה, גם צרפתי וסטולר מועמדים

"באתי ממועדון גדול ואני מגיע למועדון גדול שבראשו עומדת אלונה ברקת. אני מאמין שנעשה יחד כל מה שצריך על מנת לבנות קבוצה שתתאים לרמת הציפיות ממועדון כזה", כך אמר הבוקר (חמישי) מאמנה החדש של הפועל באר שבע לאחר שאתמול חתם לעונה אחת בקבוצה. לוי הוסיף: "אני חושב שקבוצה שמביאה 12 אלף אוהדים במשחק של מאבק ירידה שייכת למועדון גדול. אלונה ואני מגיעים עם תשוקה גדולה להצליח במשימה".

כזכור, לוי הוזכר כבר במוצאי שבת כמועמד המוביל לאימון הפועל באר שבע, זאת לאחר שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט עוד לפני כחודש. לוי נועד אתמול עם אלונה ברקת בביתה שבצהלה וסמוך לחצות הם סגרו את הפרטים האחרונים וחתמו על החוזה. עוד קודם לכן, לוי שוחח גם עם המנכ"ל אסי רחמים. לוי מעוניין לחזק את הקבוצה בעונה הבאה וברקת מתכוונת להגדיל את התקציב באחוזים בודדים, כך שלא צפויה מהפכה בסגל.

כזכור, עוד אתמול התברר שלוי עשוי להביא עימו שחקנים ממכבי חיפה, ביניהם המגן הימני עלי עוסמאן, השוער בויאן שראנוב (אם יעזוב ואוהד לויטה לא ימשיך). לוי עשוי לבקש לצרף את הבלם יוריצה בוליאט, אם יסכים להישאר בקבוצה אחרת בישראל. גם סיידו יאיא הוא אופציה אם לא יעזוב לפולין וירצה להישאר בישראל. גיא צרפתי ופביאן סטולר מהפועל פתח תקוה הוזכרו כמועמדים עוד לפני הגעת לוי, והמאמן יצטרך לתת את הדעת על העניין הזה.

לוי יביא איתו את עוזרו גיורגי דרסיליה. גם גיורא אנטמן ורן גולדיג, שעבדו עם המאמן במכבי חיפה, יגיעו עמו לבאר שבע. אנטמן עובד גם בנבחרת ישראל, אך הדבר לא ימנע את הגעתו.

הקפטן אביתר אילוז, אבי יחיאל, אוהד לויטה ויוסי שבחון מסיימים חוזה ובקרוב יפגשו עם ההנהלה כדי לדון בהארכתו. אלישע לוי מעוניין באילוז, לויטה ושבחון, אך עדיין לא ברור האם יחיאל יישאר בקבוצה או שלוי יעדיף בלם בכיר יותר. מתוך הפגישה עולה כי אחת המטרות העיקריות של לוי יהיו לחזק את ההגנה. וויליאם סוארס יתבקש להגיע ארצה ובהנהלה יסבירו לו שהוא מחזיק בחוזה וצריך להישאר. הקשר נחוש להישאר בפורטוגל והחלטה סופית בעניין תתקבל בקרוב.

אלישע לוי חתם בהפועל באר שבע

לידיעה הראשונית על מועמדותו של אלישע לוי

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully